// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valkyria Chronicles 4 اعلام شد

همزمان با فراهم شدن امکان پیش خرید بازی Valkyria Chronicles 4 از طریق فروشگاه استیم، سیستم مورد‌نیاز این بازی از سوی کمپانی سگا اعلام شد.

اواخر آبان ماه سال گذشته بود که پس از گمانه‌زنی‌های متعدد، کمپانی Sega به صورت رسمی از جدید‌ترین بازی مجموعه Valkyria Chronicles یعنی بازی Valkyria Chronicles 4 رونمایی کرد. با وجود عرضه این بازی در اولین روز از سال ۱۳۹۷ روی کنسول PS4 و تنها در ژاپن، انتشار بازی مذکور روی دیگر پلتفرم‌های مقصد در دیگر مناطق جهان به تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) موکول شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود ۶ هفته تا انتشار بازی Valkyria Chronicles 4 باقی مانده است، کمپانی سگا امکان پیش‌خرید این بازی از طریق فروشگاه استیم را فراهم کرده است که به‌واسطه آن سیستم مورد‌نیاز برای تجربه بازی مذکور نیز اعلام شده است.

در بخش سیستم موردنیاز، کمپانی سگا تنها حداقل سیستم موردنیاز را معرفی کرده است و سیستم پیشنهادی اعلام نشده است. حداقل سیستم موردنیاز بازی Valkyria Chronicles 4 روی پلتفرم PC به شرح زیر است:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 (فقط نسخه‌ ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: اینتل Core i3 6100 یا پردازنده ای‌ام‌دی معادل
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 650Ti 2GB
  • DirectX: نسخه ۹
  • فضای موردنیاز: ۷۱ گیگابایت

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Valkyria Chronicles 4، سخت‌افزار‌های قدر‌تمندی را نمی‌طلبد و تقریبا تمامی کاربران پلتفرم پی سی قادر به تجربه این بازی خواهند بود. تنها بخشی که جلب توجه می‌کند و ممکن است دردسر‌ساز شود، فضای موردنیاز است که به احتمال زیاد تکسچر‌های با کیفیت بازی که در نسخه پلی استیشن 4 وجود ندارد، موجب آن شده‌اند. در مقام مقایسه می‌توان به نسخه پلی استیشن 4 پرو اشاره کرد که ۲۶.۹ گیگابایت از هارد را اشغال کرده است.

در پایان کمپانی سگا ویژگی‌های نسخه پی سی بازی Valkyria Chronicles 4 را اعلام کرده است:

بهینه‌سازی شده برای پی سی

رزولوشن 4K، کنترل‌های کیبورد و ماوس قابل شخصی‌سازی، پشتیبانی از نمایشگر‌های فوق عریض. همچنین این بازی دارای اچیومنت‌ها و Steam Trading Cards است.

بازی Valkyria Chronicles 4 هم‌اکنون با قیمت ۶۰ دلار از طریق فروشگاه استیم قابل پیش‌خرید است. طبق اطلاعات درج شده در صفحه مربوطه، در صورت پیش‌خرید بازی مذکور بسته الحاقی A Captainless Squad را دریافت خواهید کرد. همچنین علاوه بر نسخه استاندارد، نسخه کالکتور این بازی با قیمت ۱۰۰ دلار و مزایایی همچون کتاب هنری ۱۰۰ صفحه‌ای، دو بسته الحاقی و مجسمه تانک Hafen برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده