نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

برنامه اسکوئر انیکس برای گیمزکام 2018 مشخص شد

لاین آپ شرکت اسکوئر انیکس در مراسم گیمزکام، با محوریت بازی Kingdom Hearts III و نمایش بازی Life is Strange 2 خواهد بود. 

باری دیگر،‌ یک ناشر بازی‌های ویدئویی لاین‌آپ خود را برای مراسم گیمزکام 2018 که مدت زمان زیادی تا شروع آن باقی نمانده است اعلام کرد و این ناشر همان اسکوئر انیکس (Square Enix) است. 

در میان آثار غربی این ناشر که چند هفته دیگر در شهر کلن واقع در کشور آلمان به نمایش درمی‌آید، بازی Just Cause 4 به چشم می‌خورد. گرچه این اثر در این مراسم دمویی ندارد که آن را بازی کنیم، اما یک نمایش اختصاصی خواهد داشت. با این حال، بازی Shadow of the Tomb Raider که ماه دیگر عرضه خواهد شد در این مراسم قابل بازی است. در پایان، بازی Life is Strange 2 یک نمایش خواهد داشت تا هوادارها را با جهان جدیدترین قسمت از این سری آشنا کند. علاوه بر این، هوادارها می‌توانند دمویی از این بازی را هم در مراسم انجام دهند.

اما در میان آثار شرقی، بازی Final Fantasy XIV دوباره برگشته است و بازی Dragon Quest XI هم که به‌زودی عرضه خواهد شد نمایش جدیدی در این مراسم خواهد داشت. با همه‌ی این‌ها، بزرگ‌ترین اثری که شرکت اسکوئر انیکس قصد دارد در مراسم گیمزکام روی آن تمرکز کند، بازی Kingdom Hearts III است که شامل دو دموی جداگانه خواهد بود که طرفدارها بسته به سلایقشان می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. در یکی از دموها، با باس Rock Titan از دنیای هرکول و در دموی دیگری، با باس Toy Box از دنیای انیمیشن Toy Story مبارزه می‌کنید. وب‌سایت دوال‌شاکرز که جفت دموها را قبلاً در نمایشگاه E3 تجربه کرده است، دموی مربوط به باس‌فایت Toy Box را شامل گیم‌پلی بیشتری می‌داند، اما دموی مربوط به باس‌فایت Rock Titan هم صحنه‌های سینمایی شگفت‌انگیزی داشته است. 

علاوه بر بازی‌های مذکور که یا قابل بازی هستند یا نمایش تازه‌ای خواهند داشت، شرکت اسکوئر انیکس غرفه‌هایی را هم در همان مراسم برای موسیقی و دیگر محصولات جانبی خود برپا می‌کند که اجازه می‌دهد تا وسایل آن‌ها را بخرید یا اگر قبلاً اثری را از این شرکت داشته‌‌اید، آن را به دست سازندگان برسانید تا امضاء کنند.

مراسم گیمزکام 2018 دو هفته‌ی دیگر از تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ ماه آگوست) شروع می‌شود و تا روز ۲ شهریور ماه (۲۵ آگوست) ادامه خواهد داشت. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده