نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸

لیگ چین به احتمال زیاد در فیفا 19 وجود خواهد داشت

طبق اعلام یک سری منابع، در بازی فیفا 19 لیگ چین به صورت لایسنس‌شده وجود خواهد داشت. 

طی سال‌های اخیر فوتبال در کشور‌های مختلفی رشد و پیشرفت داشته که یکی از این کشور‌ها هم چین است. باشگاه‌های این کشور در سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری زیاد روی فوتبال، ستاره‌های مطرحی را خریداری کرده‌اند و حتی برخی بازیکنان با وجود سن و سال نه‌چندان زیاد هم نتوانستند قید پول پیشنهادی از باشگاه‌های چینی را بزنند و با فاصله گرفتن از سطح اول فوتبال، به باشگاه‌های این کشور منتقل شدند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که لیگ چین قرار است در بازی فیفا 19 وجود داشته باشد. البته این خبر توسط خود الکترونیک آرتز اعلام نشده است و منبع آن، یک توییت منتشر‌شده در رویداد Animation-Comic-Game Hong Kong است که قابل اعتماد هم به نظر می‌رسد. متن این توییت به شرح زیر است:

ما رسما تایید می‌کنیم که لیگ چین قرار است در بازی فیفا 19 وجود داشته باشد. 

اضافه شدن لیگ چین به بازی بدین معنی است که در فیفا 19 شاهد ستاره‌هایی مثل اسکار، هالک، رامیرز، پائولینیو و گرازیانو پله خواهیم بود که همگی در لیگ چین بازی می‌کنند. همچنین این تصمیم EA باعث خواهد شد تا بازیکنان چینی بیش‌تری به سمت بازی FIFA 19 بیایند و این در نهایت به فروش بیش‌تر بازی منجر خواهد شد. 

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیرا اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های بخش آلتیمیت تیم آن ارائه شد. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده