نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

گزارش مالی کونامی، کاهش سود این کمپانی را نشان می‌دهد

کونامی گزارش مالی مربوط به سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که کاهش اندک سود کمپانی را نشان می‌دهد.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Konami گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه نخست سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که بازه زمانی دوازدهم فروردین‌ماه (۱ آوریل) تا نهم تیرماه (۳۰ ژوئن) را پوشش می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌شود، درآمد کمپانی کونامی با افزایش ۴.۹ درصدی به صورت سالیانه همراه بوده است، اما سود این کمپانی اندکی کاهش یافته است. شما می‌توانید تمام اعداد و ارقام مربوط به این گزارش را در ادامه مشاهده کنید.

Konami

همچنین در بخش کسب‌وکار سرگرمی‌های دیجیتال که شامل بازی‌های ویدیویی می‌شود، شاهد روند مشابهی هستیم، به طوری که درآمد سالانه با افزایش ۴ درصدی مواجه شده است و این در حالی است که سود کمپانی در این بخش با کاهش قابل توجه ۱۳ درصدی همراه بوده است.

Konami

افزون بر این، کمپانی کونامی جزئیات مربوط به عملکرد کسب‌وکار بازی‌های خود را منتشر کرده است. بر اساس اعلام این کمپانی، بازی Jikkyou Powerful Pro Baseball 2018 شروع بسیار خوبی را تجربه کرده و حالت آنلاین بازی Pro Evolution Soccer 2018 عملکرد بسیار قدرتمندی داشته است.

در بخش سرگرمی، کماکان در کنار بهبود عملکرد دستگاه‌های مختلف نظیر دستگاه‌های موبایل و کنسول‌های بازی و توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی و مخابراتی شاهد تنوع محتویات بازی‌ها خواهیم بود. در صنعت بازی‌ها، سعی بر این بوده است که سرعت ارائه تجربه‌های تازه به مخاطبین با روش‌های مختلف افزایش پیدا کند و از جمله آن‌ها می‌توان به ورزش‌های الکترونیک اشاره کرد که به عنوان گونه‌ای از رقابت‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

تحت چنین شرایطی، بازی‌های موبایل ما در بخش سرگرمی‌های دیجیتال عملکرد قدرتمندی داشته است، چنانکه بازی Winning Eleven 2018 (که در مناطق دیگر با نام PRO EVOLUTION SOCCER 2018 شناخته می‌شود) به دلیل «تب و تاب فوتبال» توجه زیادی را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ به خود جلب کرده است. همچنین بازی Winning Eleven 2018 و بازی Winning Eleven CARD COLLECTION با همکاری کمپانی‌های محلی در چین منتشر شد. بازی JIKKYOU PAWAFURU PUROYAKYU و بازی (PROFESSIONAL BASEBALL SPIRITS A (Ace در بازار داخلی و بازی Yu-Gi-Oh! DUEL LINKS در بازار جهانی همچنان عملکرد ثابتی داشته است.

[...]

در بخش بازی‌های ویدیویی و کامپیوتر، ما بازی JIKKYOU PAWAFURU PUROYAKYU 2018 را منتشر کردیم که با قابلیت‌های جدیدی نظیر سازگاری با واقعیت مجازی همراه شده بود و از نظر فروش شروع مطلوبی داشت. علاوه بر این، ما بازی SUPER BOMBERMAN R را که در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته بود، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر (از طریق استیم) منتشر کردیم. همچنین با عنایت به علاقه جهانی اخیر به بازی فوتبال [اشاره به جام جهانی ۲۰۱۸] بخش آنلاین بازی Winning Eleven 2018 (که در مناطق دیگر با نام PRO EVOLUTION SOCCER 2018 شناخته می‌شود) یعنی myClub به عملکرد قدرتمند خود ادامه داده است.

کونامی همچنین درباره کاهش سود این کمپانی در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹ توضیحاتی را ارائه کرد که این مورد عمدتا به دلیل سرمایه‌گذاری‌ در بخش تحقیق و توسعه برای پروژه‌های آتی و البته تبلیغات بوده است.

در عین حال، سود کمپانی با کاهش مواجه شده است که بیشتر ناشی از سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه برای پروژه‌های آتی و تبلیغات بوده است.

Konami

شما می‌توانید در ادامه بازی‌هایی را که کمپانی کونامی در حال حاضر معرفی کرده است و در چند ماه آینده شاهد انتشار آن‌ها خواهیم بود، مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

Konami

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده