// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

ایلان ماسک به دنبال جذب توسعه دهنده بازی

ایلان ماسک، رئیس کمپانی تسلا، در جریان توییت‌های مختلف به دنبال استخدام توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایلان ماسک، رئیس کمپانی تسلا (Tesla)، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که به دنبال جذب توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است؛ اشخاصی که بتوانند بازی‌هایی را خلق کنند که در داخل اتومبیل‌های تسلا و به واسطه دستگاه‌های هوشمند و نمایشگر لمسی قابل بازی باشند.

تسلا در جریان توییت‌های متعدد خود به این مورد اشاره کرده است که بازی‌های مد نظر تسلا، بازی‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب هستند که به خوبی از صفحه نمایش لمسی مرکزی تسلا، گوشی موبایل و ماشین استفاده کنند و اختلالی در عملکرد این سه بخش رخ ندهد. ایلان ماسک در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که اشخاص مورد نظر باید یک نمونه اولیه از بازی‌های خود داشته باشند. 

شاید این گفته که در داخل ماشین بتوانید بازی کنید، کمی از نظر امنیتی نگران‌کننده باشد، اما کمپانی تسلا در حال حاضر روی ویژگی رانندگی خودکار کار می‌کند؛ به عبارتی زمانی که اتومبیل روی حالت رانندگی خودکار قرار دارد، راننده می‌تواند از طریق گوشی موبایل خود بازی کند. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم ایلان ماسک چه تدابیری برای این بخش در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده