// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱

گیم پلی بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر شد

در جریان کنفرانس شعبه پلی استیشن در چین، کمپانی‌های سونی و Oasis Games گیم‌پلی جدیدی از بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر کردند.

کنفرانس خبری پلی استیشن چین در شهر شانگهای و با حضور بازی‌های برنامه Hero Project شامل بازی‌های Lost Soul Aside ،Pervader ،Hardcore Mecha ، Project Boundary و Kill برگزار شد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد مذکور ویدیو تازه‌ای از بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر شد که گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

 در بازی Monkey King: Hero Is Back با میمون شاه همراه می‌شویم. این شخصیت که با نام سان وکانگ نیز شناخته می‌شود، جزو شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های افسانه‌ای چین محسوب می‌شود و ریشه آن به دودمان سونگ باز‌می‌گردد. میمون شاه که در رمان کلاسیک سفر به باختر، شخصیت اصلی بوده است، به شکل‌های مختلف در محصولات مختلفی به کار گرفته شده است که از بین آن‌ها می‌توان به Son Goku از مجموعه Dragon Ball، شخصیت Monkey King در بازی Dota 2، شخصیت Wukong از بازی League of Legends و شخصیت SonSon متعلق به بازی Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes اشاره کرد. بازی Monkey King: Hero Is Back با اقتباس از انیمیشنی با همین نام، محصول ۲۰۱۵ در حال ساخت است. این انیمیشن که از صدا‌پیشگی هنرمندانی همچون جکی چان و راجر کریگ اسمیت بهره می‌برد، با بودجه ۱۶ میلیون دلاری ساخته شده است و پیش از اکران انیمیشن‌های Zootopia و Kung Fu Panda 3، لقب پر‌فروش‌ترین انیمیشن بلند کشور چین را در اختیار داشت.

بازی Monkey King: Hero Is Back که به عنوان یک بازی AAA معرفی شده است، با همکاری استودیو ژاپن (Japan Studio) و استودیو HexaDrive در حال ساخت است و کمپانی Oasis Games مسئولیت انتشار جهانی آن را بر‌ عهده دارد. تریلر گیم پلی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

با استناد به ویدیو جدید بازی Monkey King: Hero Is Back، این بازی در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. با توجه به تایید عرضه این بازی در دیگر کشور‌های جهان، انتظار می‌رود که نسخه انگلیسی این بازی همزمان با نسخه چینی در دسترس قرار بگیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده