نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه موبایل بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn منتشر شد

بازی مبارزه‌ای Shaq-Fu: A Legend Reborn با انتشار تریلر جدیدی در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت.

بازی ویدیویی جدیدی که در آن نقش شکیل اونیل (Shaquille O’Neal) به بازیکنان محول می‌شود، برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده است؛ البته اونیل در این بازی بسکتبال بازی نخواهد کرد، بلکه او را در حال مبارزه خواهیم دید. در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند به تجربه این بازی اکشن مبارزه‌ ای بپردازند.

نسخه موبایل بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn تنها ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و اگر نمی‌خواهید پیش از انجام بازی پولی بابت آن بپردازید، می‌توانید مرحله اول بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. همچنین شکیل اونیل درباره انتشار این بازی برای موبایل گفت:

زمان زیادی تا انتشار نسخه موبایل بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn سپری شد، اما حال این بازی در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است تا تجربه شگفت‌انگیزی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر نسخه‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است و اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای تجربه این بازی صرف کنید، نسخه موبایل آن بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شایان ذکر است که محتوای نسخه موبایل بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn دقیقا مشابه محتوای نسخه کنسولی است و به این خاطر کاربران موبایل هیچ چیزی را از دست نخواهند داد.

شما می‌توانید بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn را با مراجعه به اپ استور و پلی استور دانلود کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده