نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

فهرست بازی‌های نینتندو برای نمایشگاه Gamescom 2018 مشخص شد

کمپانی نینتندو فهرست بازی‌های خود در نمایشگاه گیمزکام 2018 را اعلام کرد که بازی‌هایی نظیر بازی Super Mario Party، بازی Super Smash Bros. Ultimate و بازی FIFA 19 در میان آن‌ها دیده می‌شود.

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2018 باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو فهرست بازی‌هایی را که با خود به این نمایشگاه می‌آورد، اعلام کرده است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه فرصت تجربه چندین بازی مورد انتظار از کمپانی نینتندو را خواهند داشت. بازیکنان قادر خواهند بود تا در کنار تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate به انجام برخی از مینی‌گیم‌های بازی Super Mario Party بپردازند. در این نمایشگاه تعدادی از بازی‌های پورت شده برای نینتندو سوییچ نظیر بازی Dragon Ball FighterZ، بازی Dark Souls: Remastered و بازی FIFA 19 نیز برای تجربه در دسترس خواهند بود. همچنین بازی‌هایی چون بازی Killer Queen Black، بازی Starlink: Battle for Atlas و بازی Travis Strikes Again: No More Heroes در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

برای کسانی که نمی‌توانند در نمایشگاه Gamescom 2018 حضور داشته باشند باید بگوییم که کانال یوتیوب نینتندو در جریان این نمایشگاه تریلر‌هایی را از بازی Xenoblade Chronicles 2: Torna- The Golden Country، بازی DAEMON X MACHINA و البته بازی Super Mario Party منتشر خواهد کرد.

نمایشگاه گیمزکام 2018 از تاریخ سی مردادماه (۲۱ آگوست) تا سوم شهریورماه (۲۵ آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. شما می‌توانید اخبار این نمایشگاه را از وب‌سایت زومجی دنبال کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده