نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider به نمایش مقبره‌های تاریک و مرگبار بازی می‌پردازد

تریلر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider مقبره‌های تاریک، ترسناک و پوشیده از تله‌هایی را نشان می‌دهد که برای تبدیل لارا کرافت به یکی از ساکنین بدون تحرک آن‌جا، آمادگی کامل دارند.

وجود کلمه Tomb «مقبره» در نام مجموعه بازی‌های Tomb Raider بی‌دلیل نیست، چرا که یکی از مهم‌ترین المان‌های این مجموعه کاوش در مقبره‌های تاریک و فراموش‌شده‌ای است که مهارت‌ها، اراده و توانایی‌های بازیکنان در حل پازل‌ها را به چالش می‌کشد. بازی Shadow of the Tomb Raider نیز از این قائده مستثنی نیست. در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از این بازی مورد انتظار منتشر کرده است. در این تریلر نگاهی هر چند کوتاه به مقبره‌های بازی خواهیم داشت که بدون شک مرگبار به نظر می‌رسند.

در این میان جلوه‌های نورپردازی نقش به‌سزایی در ترسناک بودن غارهای فراموش‌شده‌ای که مدت زیادی از زمانی که کسی وارد آن‌ها شده است می‌گذرد، ایفا می‌کند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را در انتهای مطلب مشاهده کنید و در صورت تمایل به مشاهده تریلر‌هایی که با محوریت «موسیقی شگفت‌انگیز»، «گذرگاه‌های خطرناک» و «جهان فوق‌العاده بازی» منتشر شده است، بپردازید.

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی از پایان یافتن مراحل ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider خبر داد، این در حالی است که تا زمان انتشار بازی در تاریخ بیست‌وسوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر زمان زیادی باقی نمانده است. اگر قصد تهیه بازی Shadow of the Tomb Raider را دارید، شما می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه آمازون به پیش‌خرید بازی اقدام کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده