نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳

کپکام در آینده بازی‌های بیش‌تری را بازسازی خواهد کرد

کمپانی کپکام در بخشی از گزارش مالی خود، اعلام کرده که پس از انتشار Resident Evil 2 Remake، باز هم بازی‌های بیش‌تری را بازسازی خواهد کرد. 

یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های نمایشگاه E3 2018 مربوط به بازی Resident Evil 2 Remake بود که حتی توانست جایزه بهترین نمایش این رویداد را هم دریافت کند. کپکام با رونمایی از این بازی، نشان داد که می‌توان حتی با وجود تغییر دادن مواردی مثل زاویه دوربین، باز هم همان حس و حال نسخه اصلی یک بازی قدیمی را حفظ کرد و همین مساله هم باعث شده است تا طرفداران قدیمی این مجموعه، بی‌صبرانه منتظر انتشار بازسازی رزیدنت ایول 2 در تاریخ ۵ بهمن سال جاری باشند. 

اما در جدید‌ترین اخبار بازی، کپکام در بخشی از گزارش مالی خود اعلام کرده که بازسازی این اثر، پایان راه این شرکت با بازی‌های قدیمی‌اش نیست و در آینده، شاهد انتشار بازسازی‌های بیش‌تری از جانب Capcom خواهیم بود:

یکی از استراتژی‌های ما، بهره بردن هرچه بیش‌تر از IP‌هایی است که در اختیار داریم و در این راستا، در آینده باز هم نگاهی به بازسازی یا انتشار مجدد بازی‌های قدیمی‌ترمان خواهیم داشت. 

کپکام همچنین اعلام کرد که کلیت داستان و ویژگی‌های بازی Resident Evil 2 در نسخه بازسازی آن بدون تغییر مانده‌اند اما از طرف دیگر، از تکنولوژی‌های روز برای بهتر کردن محتویات بازی هم استفاده شده است تا این اثر، حس و حالی امروزی داشته باشد. از نظر بودجه هم با اینکه کپکام رقم دقیقی اعلام نکرد، اما ذکر کرده که بودجه ساخت بازسازی Resident Evil 2 کاملا متناسب با یک بازی نسخه از سری رزیدنت ایول است که قرار است فروش موفقی را در بازار‌های جهانی داشته باشد. 

در مجموع کپکام IP‌های قدیمی و مطرح زیادی دارد که بازسازی هرکدام از آن‌ها، باعث خوشحالی گیمر‌های زیادی می‌شود؛ IP‌هایی مثل Dino Crisis، Onimusha، Devil May Cry یا همین Resident Evil که مثلا بازسازی نسخه سوم آن می‌تواند خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای باشد. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده