نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Sunless Sea: Zubmariner Edition برای پلی‌ استیشن 4 معرفی شد

شرکت Failbetter Games بازی Sunless Sea: Zubmariner را برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. این نسخه شامل بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Zubmariner می‌شود.

بازی Sunless Sea به پلی‌استیشن 4 می‌آید. شرکت Failbetter Games با اعلام این خبر که نسخه‌ای تکمیلی از بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Zubmariner با نام Suless Sea: Zubmariner Edition در راه پلی‌ استیشن 4 است، طرفداران کم‌تعداد بازی را خوشحال کرد. تاریخ دقیق انتشار مشخص نیست، اما این بازی تا پایان سال جاری میلادی برای PS4 در دسترس خواهد بود.

بازی Sunless Sea در ابتدا برای iOS در مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴ و فروردین ۱۳۹۵) منتشر شد و سپس در اکتبر سال ۲۰۱۶ (مهر و آبان ۱۳۹۵) راهی پی‌ سی شد. برای آشنایی بیشتر توضیحات در صفحه‌ی استیم بازی بسیار مناسب است:

Sunless Sea

سکان کشتی‌ بخار خود را در دست بگیرید و برای دریانوردی به‌سمت ناشناخته‌ها آماده شوید! بازی Sunless Sea بازی اکتشاف، تنهایی و مرگ‌های پیاپی است. فضای ویکتوریایی و گوتیک در لندنِ سقوط کرده، جایی است که اتفاقات Sunless Sea به‌وقوع می‌پیوندند. اگر خرچنگ‌های غول‌پیکر، تکه‌یخ‌های شناورِ دارای احساس و دسته‌های خفاش‌ها شما را تحریک نمی‌کنند پس دیوانگی و آدم‌خواری حتماً خواهد کرد. قبل از هر چیز مراقب باشید، چرا که اقیانوسی پیر و تاریک شما را فرا می‌خواند و البته، دست‌آوردهای زیادی برای آن‌هایی که روحی شجاع و جرأت درنوردیدن این اقیانوس را دارند وجود دارد. به خدمه‌ات خیانت کن، روحت را به شیطان بفروش یا با معشوقه‌ات ازدواج کن. آن‌قدر دوام بیاور تا به بلندپروازی‌هایت برسی!

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • جهانی عمیق، گیرا و داستان جذابی که با بیش از ۳۵۰ هزار کلمه، رمز و رازهایش پنهان شده است و در میان این کلمات سرنوشت لندن تعیین می‌شود. خدایان عمق دریا را به مبارزه بطلبید!
  • دنیایی زیبا و طرح‌هایی که بیشتر به‌طور دستی انجام شده‌اند؛ قلعه‌های ساخته شده با یخ درخشان، زندان‌هایی که بر فراز بلندی‌ها قرار گرفته‌اند، روشنایی‌های ترکیب شده با مه و شفق‌های صبح‌گاهی!
  • ناخدای کشتی شما خواهد مرد، اما شما می‌توانید منابع به دست آورده را از نسلی به نسل دیگر بسپارید. برای این کار یک خانه‌ی خانوادگی پیدا کنید و آن را با میراث ارزشمند خود پر کنید. داستان خود را در طی نسل‌ها بسازید و به دریانوردانی افسانه‌ای تبدیل شوید که دریاهای زیادی پیموده‌اند و در آن برد و باخت را تجربه کرده‌اند.
  • نبرد‌های Real-time فراوان با دیگر کشتی‌ها، هیولاها، عنکبوت‌های غول‌پیکر و قطعه یخ‌های زنده در بازی Sunless Sea وجود دارد.
  • روشنایی و تاریکی، کشتار و دیوانگی: از لامپ‌های گازی تمدن دور شوید تا ببینید خدمه‌ی کشتی شما چگونه از ترس عقل خود را از دست می‌دهند.
  • کشتی‌بخار خود را آپگرید کنید؛ موتور‌های قوی، توپ‌های جنگی و اسلحه‌های برقی در انتظار شما هستند. یا حتی اگر می‌خواهید کشتی بزرگ‌تری بخرید!
  • خدمه‌های خاصی برای استخدام کردن وجود دارند؛ از دکترها گرفته تا توپ‌چی‌هایی که هیچ‌گاه خطا نمی‌زنند. هر کدام از آن‌ها داستان‌هایی برای گفتن دارد که می‌توانید از زیر زبان‌شان بیرون بکشید.
  • به تجارت یا قاچاق نمک، ارواح، قارچ، شراب و عسل روی آورید.

بسته‌ی الحاقی Zubmariner

سکان هدایت زیردریایی‌ات را به‌دست بگیر و برای درنوردیدن ناشناخته‌ها آماده شو! Zubmariner اولین بسته‌ی الحاقی بازی Sunless Sea است: عمیق‌تر، تاریک‌تر و بسیار عجیب‌تر از هر چه که قبلاً دیده‌اید. همه‌ی قدرت‌های Neath موافق‌اند که هیچ دست‌آوردی زیر دریا وجود ندارد، اما آن‌ها دروغ می‌گویند. شما شنیده‌اند که همواره گنج‌هایی برای کسانی که به‌اندازه‌ی کافی شجاع هستند در اعماق دریا وجود دارد. جوامع ناهنجاری را که در تاریکی‌ها پیشرفت می‌کنند، مختل کنید. خراب‌کاران را به مبارزه بطلبید. معماری غیر بریتانایی را در این سرما و مکان‌های بسیار عمیق، بپذیرید یا اگر می‌خواهید تقبیح کنید. شما قطعاً در اعماق دریا خواهید مرد. ناخدای بعدی چطور؟ او به اعماق دریا شیرجه خواهد زد؟

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • جهانی گیرا و جذاب در اعماق دریاهای پیرامون لندن سقوط کرده‌ی ویکتوریایی که در Sunless Sea شاهد آن بودیم، خرابه‌های ماتم‌زده‌ی زیر دریا و دره‌های خالی از سکنه آماده‌اند تا شما نعمات‌شان را به تاراج ببرید و مالک آن‌ها شوید.
  • زیبایی بیشتر از قبل، هنر طراحی شده با دست! شاهد زیبایی حیرت انگیز زیر دریا باشید.
  • کشتی خود را تبدیل به زیردریایی کنید و هر جا که احساس کردید نیاز به کاوش دارد به زیر دریا شیرجه بزنید؛ شهرهای جدید، هیولا‌های دریایی و محیط‌هایی که خدمه‌ شما را می‌ترسانند انتظارتان را می‌کشند.
  • ۱۱ ایستگاه در زیر دریا وجود دارد که هر کدام داستان‌هایی برای خود دارند و فرصتی هستند برای اینکه شما آن‌ها را غارت کنید. شهر Dahut را پیدا کنید؛ بهشت غرق شده! Brave Wrack، جایی که شاهی عادل بر نابخشوده‌ها حکم می‌راند.
  • دشمن‌های بیشتری برای مقابله وجود دارد؛ از کشتی‌های فریبنده تا رفیق‌های نیمه راه!
  • گنج‌های زیر دریا را پیدا کنید. به سراغ خرابه‌های باستانی بروید. از علف‌های هرز دوری کنید. اگر بسیار کنجکاو هستید بمب هسته‌ای منفجر نشده هم وجود دارد، آن را پیدا کنید.
  • عقلانیت کم‌یاب است، مرگ نزدیک، هشدار دادیم، نباید می‌آمدی!

همان‌طور که گفته شد Sunless Sea: Zumbariner Edition در طی سال جاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده