نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازی League of Legends ممکن است میزبان حالت بتل رویال شود

به تازگی Riot Games حالتی جدید را برای League of Legends معرفی کرده که گمان می‌رود حالت بتل رویال این بازی باشد.

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، شرکت Riot Games در راستای اجرایی کردن برنامه‌های خود مبنی بر اضافه کردن حالت‌های آزمایشی جدیدش به League of Legends، قرار است حالتی با نام Nexus Blitz را به این بازی اضافه کند که ممکن است عناصری از ژانر محبوب این روز‌های بازی‌های ویدیویی، یعنی بتل رویال، قرض گرفته باشد.

Riot Games حالت Nexus Blitz را به عنوان اولین حالت آزمایشی جدید League of Legends معرفی کرد و در پستی در انجمن مخصوص این بازی، توضیح داد که قصد دارد سالانه یک یا دو حالت آزمایشی جدید را به قصد جلب رضایت بازیکنانی که طالب بازی‌هایی سریع‌تر و کوتاه‌تر هستند به بازی اضافه کند.

هدف اصلی این است که این حالات ابتدا به صورت «دسترسی اولیه» به سرورهای اصلی بازی اضافه شوند و بعد از آزمون و خطا، دیدن نتایج و دریافت نظرات بازیکنان، درست مثل حالات Summoners Rift و ARAM به طور دائم به بازی اضافه شوند و جای حالت حذف شده‌ی Dominion را بگیرند.

Nexus blitz

کلیت نقشه‌ی حالت Nexus Blitz که ممکن است از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی شود

Riot Games حالت Nexus Blitz را اینگونه توصیف می‌کند:

[حالت Nexus Blitz] برای کسانی است که دنبال لحظات تازه و هیجان‌انگیز و لذت بدون استرس هستند. این حالت که در هر مسابقه‌اش در سرور‌های آزمایشی ما بیشتر از ۱۵ دقیقه طول نمی‌کشد، به جای رقابت پر تنش و استرس، پر است از لحظات مهیج و غافل‌گیر کننده،‌ اما با این حال، مهارت‌هایی که در سایر حالت‌های League of Legends کسب کرده‌اید کماکان به دردتان می‌خورد.

در صفحه‌ی subreddit بازی League of Legends، چند تن از اعضای Riot Games به این مسئله اشاره کردند که امیدوارند در این حالات جدید بتوانند فضایی بهتر از سایر حالت‌های سریع این بازی، برای مثال ARAM، برای کسانی که در نقش «جانگلرها» بازی می‌کنند، به‌وجود بیاورند. ایشان همچنین متذکر شدند که قصد دارند خیلی بهتر از حالت Dominion از این حالات پشتیبانی کنند.

نقشه‌ی این حالت بسیار کوچک‌ به نظر می‌رسد؛ دو مسیر در پایین نقشه قرار دارند و تنها یک جنگل در بالای نقشه است که یک شبه مسیر از میان آن می‌گذرد. برنامه برای این حالت این است که دو بازیکن مجبور به برداشتن اسپل «اسمایت» باشند و شما با حداقل دو «جانگلر» بازی کنید، اما باقی بازیکنان برعکس حالت ARAM در انتخاب شخصیت خود آزادی کامل داشته باشند.

به نظر می‌رسد که عناصر بتل رویال خود را در «رویدادهای خاصی» که به این حالت خواهند آمد، نشان خواهند داد. این رویدادهای بزرگ و پر هرج و مرج به صورت دوره‌ای پا به حالت Nexus Blitz خواهند گذاشت و شامل «فتح منطقه‌ای خاص»، «عقب راندن حریف»، «دایره‌های مرگ‌بار کوچک شونده‌ی بتل رویال» و خیلی حالات دیگر خواهند بود. بر اساس گفته‌‌های Riot Games، تیم پشتیبانی این حالت از پیشنهادهای اعضای جامعه‌ی League of Legends، بازیکنان و تیم‌های مختلف برای افزودن رویدادها و حالات جدید استقبال می‌کند.

Dark Star Cho

پوسته‌ی Dark Star Cho' Gath

در اخبار دیگر بازی League of Legends، پوسته‌ی Dark Star Cho' Gath که به تازگی با همکاری شرکت SpecialEffect و سازمان Make-A-Wish ساخته شده، به بازی اضافه شد. تمامی سود حاصل از فروش این پوسته که ساخت آن بخشی از آرزوی بازیکنی بیمار با نام برایان بوده که علاقه‌مند به دیدار با سازندگان این بازی و ساخت یک پوسته‌ با آن‌ها بوده، صرف خیریه و ساخت کنترلر‌هایی مخصوص بازیکنان با بیماری‌های عضلانی خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده