// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

دو نسخه از سری Splinter Cell برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفتند

بازی‌های Splinter Cell Blacklist و Splinter Cell Double Agent از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان منتشر شدند.

در جدیدترین اخبار بازی، دو بازی از سری Splinter Cell به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند. بازی Splinter Cell Blacklist و بازی Splinter Cell Double Agent که برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شده بودند، حال در کنسول ایکس باکس وان قابل بازی هستند.

بازیکنانی که دیسک نسخه ایکس باکس 360 این دو بازی را در اختیار دارند، می‌توانند با وارد کردن دیسک در کنسول ایکس باکس وان خود به تجربه بازی‌ها بپردازند. همچنین اگر بازی را در نسل قبل به صورت دیجیتالی خریداری کردید، می‌توانید در فهرست دانلود و Liberary اقدام به دانلود رایگان بازی کنید. در غیر این صورت کاربران می‌توانند از طریق‌ لینک‌های زیر به صفحه بازی‌ها در Backward Compatibility ایکس باکس وان مراجعه و بازی را خریداری کنند:

بازی Splinter Cell Double Agent با حجم ۶.۷ گیگابایت و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار

بازی Splinter Cell Blacklist با حجم  ۶.۹ گیگابایت و با قیمت ۶.۹۹ دلار

بازی‌های Slinter Cell به سرویس «پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین ایکس‌باکس وان» از آثاری بودند که اکثر کاربران این کنسول در انجمن‌ها و صفحه‌های اجتماعی درخواست کرده بودند. در حالی که بازی Splinter Cell Conviction پیش‌تر برای کاربران در دسترس بود، حال با راه‌یابی Blacklist و Double Agent، تمام مجموعه بازی‌های اسپلینتر سل که روی ایکس باکس 360 منتشر شده بودند، هم اکنون برای Xbox One در دسترس قرار دارند.

از بازی‌هایی که به تازگی به این سرویس اضافه شده‌اند، می‌توانید به Dante’s Inferno، بازی Ruse و Overlord اشاره کرد. فهرست بازی‌های ایکس باکس 360 که برای ایکس باکس وان در دسترس هستند، به بیش از ۵۰۰ اثر می‌رسند که با مراجعه به صفحه اختصاصی Backward Compatibility زومجی می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب کنید.

آیا برای تجربه دوباره بازی‌های اسپلینتر سل روی ایکس باکس وان خود اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده