// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵

زمان انتشار بازی Donut County اعلام شد

کمپانی آناپورنا اینتراکتیو با انتشار یک تریلر، زمان انتشار بازی ماجراجویی فیزیک-محور Donut County را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Donut County یک بازی ماجراجویی فیزیک-محور است که توسط بن اسپوزیتو توسعه داده شده است. ناشر این بازی، کمپانی آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) است که با بازی‌های Gorogoa ،What Remains of Edith Finch و Florence شناخته می‌شود.

حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، معلوم شده است که بازی Donut County قرار است در تاریخ ۶ شهریور ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. این بازی در حال حاضر با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۰.۴۹ دلار در فروشگاه پلی‌استیشن آمریکا قابل پیش خرید است. کاربران پلی استیشن 4 که این بازی را پیش خرید کنند، علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف، یک تم داینامیک از بازی هم در اختیارشان قرار می‌گیرد. همچنین این بازی از امروز در اپ استور iOS و فروشگاه مک قابل پیش خرید خواهد بود. قیمت این بازی درفروشگاه‌های پلی‌استیشن 4، استیم، GOG و مک برابر ۱۲.۹۹ دلار و در فروشگاه اپ استور iOS معادل ۴.۹۹ دلار خواهد بود.

در بازی Donut County امکانات بسیار جذابی در اختیار بازی‌کنندگان قرار می‌گیرد. شما در این بازی می‌توانید جهان زیرزمینی بازی را با کنترل کردن چاله‌های روی زمین، جستجو کنید. اشیا را درون چاله‌ها با یکدیگر تلفیق کنید تا اثرات شگفت‌انگیز آن را ببینید، سپس با بیرون پرت کردن آن‌ها معماها را حل کنید و با بلعیدن هرچیزی که در جلوی چشمانتان است، زندگی روزمره هر شخص را به تباهی بکشید.

در توضیحات صفحه استیم بازی، این گونه نوشته شده است:

Donut County یک بازی ماجراجویی فیزیک-محور است که در آن شما چاه‌ها یا حفره‌هایی در زمین را کنترل خواهید کرد! هر زمان که این حفره‌ها چیزی را ببلعند، کمی بزرگ‌تر خواهند شد. در این میان شما در نقش یک راکون با نام BK بازی خواهید کرد که از کارمندان جدید یک شرکت نوپا است؛ شرکتی که با استفاده از حفره‌های قابل هدایت از راه دور، زباله‌های مردم را، در کنار چیزهای دیگر، می‌دزدد. زمانی که BK خودش درون حفره‌ای می‌افتد، باید خود را برای روبه‌رو شدن با میرا، بهترین دوست‌اش و ساکنین Donut County که اکنون در عمق ۹۹۹ فوتی زیر خانه‌های‌شان گرفتار شده‌اند آماده کند.

شما کاربران زومجی در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده