// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

آپدیت ایکس باکس وان ایکس برای بازی Battlefield 1 منتشر می‌شود

استودیو دایس اعلام کرده است که در جریان آپدیت تابستانه بازی Battlefield 1 رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR به بازی Battlefield 1 اضافه می‌شود.

یکی از مواردی که از زمان عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس تا به امروز کاربران بازی Battlefield 1 منتظرش بودند، اضافه شدن ویژگی‌های این کنسول قدرتمند به بازی مورد علاقه‌شان بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، انتظارها به پایان رسیده است و به‌زودی ویژگی‌های گرافیکی Xbox One X به بازی بتلفیلد 1 اضافه می‌شود.

استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield 1، در جریان یک توییت اعلام کرد که در آپدیت تابستان این بازی شاهد اضافه شدن پشتیبانی از رزولوشن 4K، ویژگی HDR و بهبودهای گرافیکی هستیم. همچنین امروز یک لایو استریم از بازی بتلفیلد 1 نیز توسط دایس برگزار می‌شود که در این استریم جزئیات بیشتری از آپدیت پیش رو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. استودیو EA Dice از زمان عرضه بتلفیلد 1 تا به امروز توانسته است به خوبی از این بازی پشتیبانی کند و به واسطه بروزرسانی‌های متفاوت، این بازی را در تعادل قرار داده است.

همچنین مدتی است که دایس بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 را به مرور زمان به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار می‌دهد تا بیش از پیش بتوانند تجربه کامل‌تری را از این بازی جنگ جهانی اول کسب کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه از پشتیبانی دایس برای بازی Battlefield 1 راضی بوده‌اید؟


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده