نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

سازنده بازی Forza Horizon، نیروهای با تجربه‌ای برای ساخت یک بازی نقش آفرینی استخدام کرد

استودیو پلی گراند گیمز، سازنده مجموعه Forza Horizon که مشغول ساخت یک بازی نقش‌ آفرینی جدید است، یک سری نیروی جدید، با سابقه کار در کمپانی‌هایی همچون BioWare، Ninja Theory و Rocksteady را استخدام کرده است.

استودیو بریتانیایی Playground Games، سازنده مجموعه‌ی Forza Horizon، در  چندماه اخیر بسیار غافلگیرکننده ظاهر شده است؛ از رونمایی بازی Forza Horizon 4 در E3 2018 گرفته تا به مالکیت درآمدن این استودیو توسط مایکروسافت. همچنین اینکه این تیم بریتانیایی مشغول کار روی یک بازی غیر ریسینگ است، همه و همه باعث شده تا این استودیو در مرکز توجه قرار بگیرد.

امروز و درجدیدترین اخبار بازی، با توجه به خبری که در سایت GamesIndustry منتشر شده، مشخص شد که کمپانی Playground Games اخیرا، نیروهایی با سابقه‌ی کار در کمپانی‌های مطرحی همچون راک استدی، بایوور، نینجا تئوری، الکترونیک آرتز موتیو و گوریلا گیمز را استخدام کرده است. این افراد درحال حاضر در استودیو دوم پلی‌گراند گیمز، مشغول کار روی یک بازی جهان‌ باز و نقش‌ آفرینی هستند؛ اثری که هنوز معرفی نشده است.

نام‌هایی مثل اسکاتی براون و نول لوکاسویچ، دو طراح محیط که در کمپانی الکترونیک آرتز سابقه‌ی کار روی بازی‌هایی همچون Star Wars Battlefront II و Mass Effect را داشتند، مارتین لنکستر که در استودیو راک‌استدی تیم نویسندگان را رهبری می‌کرد و کریس گودال و راب دن دکر، دو تن از اعضای تیم فنی استودیو نینجا تئوری که به ترتیب سرپرستی بخش انیمیشن و کیفیت تکنیکی این استودیو را بر عهده داشتند، در میان افراد استخدام شده، دیده می‌شود. همچنین جو مک‌کرنان که تیم پلی‌گراند گیمز را ترک کرده بود و در استودیوهایی مثل گوریلا گیمز و بانجی فعالیت می‌کرد، به این استودیو  بازگشته است.

استخدام چنین افراد باتجربه و با استعداد، گاوین رابرن، مدیر استودیو پلی‌گراند گیمز را خیلی هیجان‌زده کرده است. او در آخرین مصاحبه‌اش، بسیار مثبت و امیدوارانه درباره آینده‌ی این کمپانی بریتانیایی صحبت کرده است:

من خیلی خوشحالم از اینکه یک تیم باکیفیت اینجا، در پلی‌گراند گیمز، درحال کار کردن هستند. ما به جذب نیروهای با استعداد از سراسر دنیا ادامه خواهیم داد و پروژه‌های هیجان‌انگیز خود را پیش ‌خواهیم برد. این یک شروع عالی برای استودیو دوم ما بود و خیلی دوست داریم که با همین روند روبه رشد، کارهای خود را در ماه‌های آتی پیش ببریم.

هنوز مشخص نیست که این بازی RPG و جهان‌باز، قسمتی جدید از مجموعه‌ی Fable است یا یک بازی جدید، اما کاملا مشخص است که کمپانی مایکروسافت برای آینده‌ی قسمت سرگرمی‌اش برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی در سر دارد.

نظراتتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده