نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

اطلاعاتی از آپدیت Cursed Sails بازی Sea of Thieves منتشر شد

آپدیت Cursed Sails برای بازی Sea of Theives با محتوایی بسیار عظیم به‌زودی منتشر می‌شود. به این مناسبت استودیو Rare اطلاعاتی از آن به اشتراک گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

آپدیت عظیم Cursed Sails که قرار است محتوای زیادی به بازی اضافه کند، فردا ۹ تیر منتشر می‌شود. استودیو Rare توضیح می‌دهد که با انتشار این آپدیت دزدان دریایی چه قابلیت‌های جدیدی در دست خواهند داشت. اصلی‌ترین ویژگی‌ها قبلاً به‌طور ضمنی معرفی شده بودند: کشتی‌های جدید و قوی‌تر برای اسکلت‌های هوش مصنوعی، سیستم همکاری بین خدمه و کشتی کوچک سه‌نفره‌ای که طبق توضیحات استودیو Rare تلاش آن برقراری تعادل بین سرعت، مانورپذیری و قدرت سلاح‌ها است و وسیله‌ی مناسبی برای معرفی تازه‌کارها به دنیای بازی به شمار می‌رود.

علاوه بر ویژگی‌های اصلی، آپدیت Cursed Sails موارد بسیار دیگری هم برای ارائه دارد. قابل ذکر است که این آپدیت با یک رویداد سه هفته‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت. کامل کردن بخش‌های داستانی بازی و روایتی فرعی، چالش‌ها و تنوع بسیار پاداش‌ها از ویژگی‌های مهم این آپدیت طی این سه هفته هستند. برخلاف آپدیتی که در ماه می منتشر شد و انتقادات جدی‌ای که بر داستان ساده و بی‌شور و انگیز‌ه‌ی آن وارد شد، در Cursed Sails داستان بازی شامل روایتی باحوصله است که رفته رفته مخاطب را با خود درگیر می‌کند. این امر با پاداش‌ها و کارهای زیادی که باید انجام داد همراه خواهد شد.

علاوه بر این استودیو Rare اشاره می‌کند که فروشنده‌های کمپ‌ها قیمت محصولات خود را پس از انتشار آپدیت کاهش خواهند داد (هرچند هیچ اشاره‌ای نشده است که این کاهش قیمت‌ها موقتی است یا دائمی). پس اگر قصد خرید چیزی در بازی Sea of Thieves را دارید بهتر است فعلاً دست نگه دارید.

آپدیت Cursed Sails همچنین پوشش و تجهیزات «شکارچی» و مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی که در طراحی آن‌ها اسکلت به کار رفته است و شامل کمربند، چکمه، بیل و طبل است، به همراه خواهد داشت.

با حضور بخش نبرد کشتی‌های دزدان دریایی در Cursed Sails، بادبان‌هایی با اشکال مجزا و مربوط به مناطق مختلف بازی Sea of Thieves برای هر کشتی وجود دارد که بسیار جذاب هم به‌نظر می‌رسند.

Rare درباره‌ی این نبردها این‌گونه توضیح می‌دهد:

قلمرو و سلطه بر آب‌ها توسط دیگر اسکلت‌ها به چالش کشیده خواهد شد. پس با اتحاد برای دفاع از کمپ موردعلاقه‌ی خود آماده باشید!

و اما هنگامی که زمان سه هفته‌ای رویداد Cursed Sails به پایان رسید بیشتر ویژگی‌های این آپدیت باقی خواهد ماند. در این میان تنها نبردهای دریایی و داستان فرعی روایت شده برای جوایز، حذف خواهند شد و به‌جای نبردهای دریایی، کشتی‌های هوش مصنوعی دوباره تبدیل به خطر دائمی گشت و گذار در دریا می‌شوند. همچنین پس از به پایان رسیدن این زمان دیگر کسی قادر نخواهد بود از طرح‌های مخصوص به بادبان و بدنه‌ی کشتی اضافه شده در آپدیت استفاده کند. 

گفتنی است که این آخرین آپدیت Cursed Sails برای بازی Sea of Thieves نخواهد بود و در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) با سومین آپدیت دنبال خواهد شد. علاوه بر این سه آپدیت بزرگ دیگر نیز تا پایان سال جاری میلادی برای Sea of Thieves در نظر گرفته شده‌اند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده