// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

آپدیت جدید بازی Star Wars: Galaxy of Heroes منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی موبایل Star Wars: Galaxy of Heroes دو کاراکتر و یک فضاپیمای جدید به بازی اضافه می‌کند.

به مناسبت جشن ۱۵ سالگی Star Wars: Knights of the Old Republic، ساخته استودیو BioWare، دو کاراکتر از آن به بازی موبایل Star Wars: Galaxy of Heroes راه پیدا کردند. در این راستا بازیکنان می‌توانند هدایت Mission Vao و همراه وفادار وی یعنی Zaalbar را برعهده بگیرند. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز در کانال یوتیوب خود منتشر کردند که کاراکترهای جدید را نشان می‌دهد.

از ویژگی‌های مهم کاراکتر Mission Vao می‌توان به Blind اشاره کرد که می‌تواند آسیب جدی به دشمنان وارد کند. در‌ آن سو در صورت آسیب دیدن Zaalbar، نه تنها قدرت حمله وی افزایش پیدا می‌کند بلکه Armor Shred از طرفی به کمک Mission Vao می‌آید تا زره دشمنان را نابود کند. در واقع این دو کاراکتر با کمک یکدیگر می‌توانند دشمنان قدرتمند را به‌راحتی شکست دهند.

اضافه شدن دو کاراکتر جدید همچنین مصادف می‌شود با آخرین آپدیت بازی که در این راستا بازیکنان می‌توانند به Sith Fighter دست پیدا کنند. کاربران با استفاده از این فضاپیما در محیط Fleet Arena می‌توانند عوامل دفاعی دشمنان را از بین ببرند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر‌های Mission Vao و Zaalbar را تماشا و دانلود کنید. Star Wars: Galaxy of Heroes یک بازی نقش‌ آفرینی است که هم اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون در دسترس است. در انتهای مطلب از لینک‌های تعبیه شده می‌توانید به صفحه فروشگاه پلتفرم خود مراجعه و بازی را به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Star Wars: Galaxy of Heroes


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده