نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Devil's Hunt معرفی شد

کمپانی 1C Company و استودیو Layopi Games به تازگی از بازی مستقل جدید خود به نام Devil's Hunt رونمایی کردند.

بازی مستقل Devil's Hunt از سوی کمپانی  1C Company معرفی شد. سبک این بازی اکشن است سوم شخص است و داستان آن رمان تعادل (Equilibrium) به نویسندگی پاول لژنیاک (Paweł Leśniak) را روایت می‌کند. بازی Devil's Hunt داستان شخصیتی به نام دزموند را دنبال می‌کند، کسی که با گذر از جریاناتی تبدیل به جلاد جهنم شده است. اعمال او شما را به اعماق جهنم و آسمان‌های بهشت می‌برد. دزوموند در این جنگ که برای تسلطی ابدی شکل گرفته، در هر دو سوی نبرد شخصیتی مهم محسوب می‌شود. 1C Company اطلاعات مختصر و مفیدی در صفحه‌ی استیم بازی به اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد Devil's Hunt شباهت‌های بسیاری به بازی‌هایی نظیر God of War و Devil May Cry دارد و می‌تواند برای طرفداران چنین بازی‌هایی بسیار جذاب باشد.

صفحه‌ی استیم بازی این‌گونه توصیف می‌کند:

زندگی پسر خوش‌گذران یک کارآفرین طی سلسله اتفاقات ناگواری به انحراف کشیده می‌شود و در این مسیر، دزموند بیشترِ انسانیت خود را از دست می‌دهد. او نیروهایی شیطانی به دست می‌آورد و تبدیل به جلاد جهنم می‌شود. او تلاش می‌کند تا در جنگ ناگزیرِ در حال وقوع جایی برای خود پیدا کند. دزموند هم نابود کننده است و هم منجی؛ بخش انسانی وجودش در نبردی دائمی با عطش انتقام‌اش قرار دارد. دزموند با مشت‌ها و پنجه‌هایش با خشم و شدت زیادی می‌تواند مبارزه کند و از هر دو بُعد شیطانی و انسانی‌اش مهارت‌هایی برای ارائه دارد. اینکه از دروازه‌های جهنم خارج شود یا در آن جا باقی بماند تصمیمی است که دزموند باید بگیرد تا جایگاهش در جنگ مشخص شود.

اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی بازی در دسترس نیست، اما طبق توصیفات 1C Company به نظر می‌رسد بازی Devil's Hunt تمرکز بسیاری روی مبارزات نزدیک و دوربین روی شانه که مشابه با بازی‌هایی نظیر God of War است دارد.

Devil's Hunt در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده