نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی A Hat in Time بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروخته است

استودیو Gears for Breakfast اعلام کرد که فروش بازی A Hat in Time در تمام پلتفرم‌ها، از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

بازی اکشن پلتفرمر A Hat in Time که بودجه مورد نیاز برای ساخت را از طریق وب‌سایت کیک‌ استارتر به دست آورد، سال گذشته در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گیرز فور برکفست با انتشار توییت جدیدی از فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای بازی A Hat in Time در تمام پلتفرم‌ها خبر داده است. این استودیو در این توییت اظهار داشت:

مفتخریم که اعلام کنیم بازی A Hat in Time به رکورد قابل‌توجهی دست یافته است! ۵۰۰ هزار نسخه از این بازی به فروش رفت. همه ما در استودیو گیرز فور برکفست از شما طرفداران سپاسگزاریم، چرا که دستیابی به این دستاورد بزرگ بدون شما امکان‌پذیر نبود!

A Hat in Time

در حال حاضر استودیو Gears for Breakfast روی بسته الحاقی جدیدی برای بازی A Hat in Time کار می‌کند که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست و بر این اساس نمی‌دانیم که این بسته چه محتویاتی را به بازی اضافه می‌کند و چه زمانی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. استودیو گیرز فور برکفست درباره این DLC نیز گفت:

بی‌صبرانه منتظریم تا به شما نشان دهیم که در بسته الحاقی و محتوای آتی بازی چه چیزی برای‌تان تدارک دیده‌ایم.

بازی A Hat in Time در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است. این بازی به واسطه گیم‌پلی روان و لذت‌بخش، طراحی هنری چشم‌نواز، طراحی مراحل هوشمندانه، شخصیت‌ها و دیالوگ‌های بامزه و روند منطقی داستان‌سرایی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سال۲۰۱۷ بهترین سال برای طرفدار سبک پلتفرمر بودن بود. در بین همه‌ی بزرگانی که پارسال منتشر شدند، A Hat in Time یکی از گم‌نام‌هایی بود که کاملا لیاقتش را دارد در بین آن‌ها قرار گیرد. بازی با گیم‌پلی نرم و روان خود که مکانیسم کلاه‌ها همیشه آن را تر و تازه نگه می‌دارد، به اضافه‌ی شخصیت‌های بامزه‌اش و دنیاهای کاملا متفاوت و رنگارنگ به راحتی یک پلتفرمر عالی است.

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی A Hat in Time را از صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده