نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵

حالت Grand Operations در زمان عرضه بازی Battlefield V در دسترس نخواهد بود

با اینکه حالت Grand Operations در روز عرضه بازی Battlefield V در دسترس نیست، اما استودیو دایس وعده داده است که اندکی پس از انتشار بازی شاهد این حالت خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو دایس در پست جدیدی از در دسترس نبودن حالت Grand Operations بازی Battlefield V در زمان عرضه آن در تاریخ ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) خبر داده است. استودیو دایس در این پست توضیح می‌دهد که اولین رویداد Grand Operations اندکی پس از عرضه بازی Battlefield V به بازی راه پیدا می‌کند و پس از آن شاهد رویدادهای گرند اپریشن بسیاری در بازی خواهیم بود. متن کامل پست جدید استودیو دایس به شرح زیر است:

حالت Grand Operations تجربه چندنفره کاملی است که به منظور نمایش بدون عیب‌ونقص حالت‌ها و نقشه‌های بازی Battlefield V طراحی شده است. هر رویداد گرند اپریشن روایت قدرتمندی را که از حوادث تاریخی الهام گرفته است، ارائه می‌کند. شما می‌توانید مدت کوتاهی پس از عرضه بازی Battlefield V در اولین رویداد گرند اپریشن شرکت کنید. در ماه‌های پس از انتشار بازی نیز شما در سایر میدان‌های نبرد دیده و تجربه نشده جنگ جهانی دوم به مبارزه ادامه خواهید داد.

Battlefield V

مورد عجیبی که در خصوص در دسترس نبودن حالت Grand Operations در زمان عرضه بازی Battlefield V وجود دارد این است که استودیو دایس بیش از هر چیز دیگری در زمان رونمایی از بازی درباره این حالت صحبت کرده است و این حالت در نسخه آلفای بازی که به تازگی در دسترس قرار گرفت و نسخه‌ای که در نمایشگاه E3 2018 قابل تجربه بود، وجود داشت. با اینکه جدا شدن حالت گرند اپریشن از بازی عجیب است، اما این حالت ممکن است صرف چند روز یا یک هفته پس از عرضه بازی در دسترس بازیکنان قرار گیرد؛ چرا که استودیو دایس تنها به بیان عبارت «اندکی پس از عرضه» بسنده کرده است و این عبارت می‌تواند به هر میزان زمان اطلاق شود.  

با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا استودیو دایس با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Battlefield V تاریخ مشخصی را برای انتشار حالت گرند اپریشن اعلام خواهد کرد یا خیر. بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلاری بازی در تاریخ ۲۴ مهرماه (۱۶ اکتبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و کاربران EA/Origin Access نیز قادر به تجربه بازی در تاریخ ۱۹ مهرماه (۱۱ اکتبر) خواهند بود. شما می‌توانید تا زمان عرضه بازی با مطالعه مقاله جامع «Battlefield V؛ تجربه‌ای جذاب و چشم‌نواز در جنگ جهانی دوم» از تمام اطلاعات منتشر شده از آن باخبر شوید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده