// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸

سرویس Origin Access Premier به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که سرویس Origin Access Premier به‌زودی در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

در رویداد EA Play 2018 بود که کمپانی الکترونیک آرتز، سرویس جدید Origin Access Premier را برای کاربران کامپیوتر معرفی کرد. این سرویس به کاربران PC اجازه می‌دهد تا زودتر از عرضه، بازی‌های جدید الکترونیک آرتز را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که به‌زودی سرویس Origin Access Premier در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. به عبارتی از تاریخ هشت مرداد ماه (۳۰ جولای) کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار به صورت ماهیانه یا ۹۹.۹۹ دلار به صورت سالیانه، اشتراک این سرویس را خریداری کنند. زمانی که اشتراک سرویس پریمیر اوریجین را خریداری کنید، می‌توانید به بازی‌ها دسترسی زودهنگام داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی Origin Access Premier این است که شما به تمامی بازی‌های جدید الکترونیک آرتز قبل از عرضه دسترسی خواهید داشت و محدود به نسخه آزمایشی نخواهند شد. زمانی که بازی پیش از عرضه رسمی در این سرویس قرار بگیرد، شما به تمام بازی دسترسی دارید و قرار نیست به مراحل خاصی محدود شود. در این میان کاربرانی که سرویس Origin Access را خریداری کرده بودند، حساب کاربری‌شان به حالت Basic تبدیل می‌شود و همان مزیت‌های گذشته را خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های پیش روی Electronic Arts را که از سرویس Origin Access Premier استفاده می‌کنند در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • Madden NFL 19: در ۱۱ مرداد ماه در دسترس قرار می‌گیرد (تاریخ عرضه چهانی: ۱۹ مرداد ماه)
  • FIFA 19: در ۲۹ شهریور ماه در دسترس قرار می‌گیرد (تاریخ عرضه جهانی: ۶ مهر ماه)
  • Battlefield 5: در تاریخ ۱۹ مهر ماه در دسترس قرار می‌گیرد (تاریخ عرضه جهانی: ۲۷ مهر ماه)
  • Anthem: در تاریخ ۲۶ بهمن ماه در دسترس قرار می‌گیرد (تاریخ عرضه جهانی: سه ماه)


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده