نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

بتسدا برنامه‌های خود را برای Gamescom 2018 اعلام کرد

گیمزکام ۲۰۱۸ به زودی از راه می‌رسد و بتسدا هم برنامه‌های خود را برای این نمایشگاه معرفی کرده است.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ از ۳۰ مرداد در آلمان شروع خواهد شد و قرار است مثل هر سال شاهد حضور شرکت‌های بزرگ دنیای بازی در آن باشیم. یکی از این شرکت‌ها هم بتسدا خواهد بود که قرار است با بازی‌های متنوعی به استقبال دوست‌داران خود برود.

اولین بازی لیست منتشر شده توسط Bethesda Softworks چیزی نیست جز Rage 2. دنباله بازی‌ای که اید سافتور (id Software) در نسل قبل طراحی کرده بود و اکنون با همکاری این استودیو و آوالانچ (Avalanche Studios) در دست ساخت است. The Elder Scrolls: Blades هم در گیمزکام به نمایش درمی‌آید و علاقمندان دنیای الدر اسکرولز می‌توانند در کنار این بازی بسته الحاقی الدر اسکرولز آنلاین تحت عنوان Summerset را هم تجربه کنند؛ هر چند این بازی قبلاً منتشر شده و تا زمان از راه رسیدن گیمزکام، حدود سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. این بازی‌ها همگی در سالن هشت محل برگزاری نمایشگاه در دسترس خواهند بود.

در کنار این‌ها، طرفداران VR هم می‌توانند به تجربه Wolfenstein: Cyberpilot بپردازند که مدتی پیش معرفی شد. دموی این بازی که روی HTC Vive Pro ارائه می‌شود، در غرفه Gamez.de واقع در سالن ۵.۱ در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. ولی به نظر می‌رسد خبری از بزرگترین بازی امسال بتسدا یعنی Fallout 76 در این نمایشگاه نخواهد بود و عاشقان Fallout برای تجربه آن باید تا اکتبر و عرضه نسخه بتا منتظر بمانند.

Gamescom 2018 تنها جایی نیست که بتسدا در روزهای آینده با آثار مختلف خود در آن حضور پیدا می‌کند و قبل از آن، در QuakeCon 2018 هم نگاهی به بازی‌های این شرکت محبوب خواهیم داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده