نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

احتمال در انحصار Galaxy Note 9 بودن بازی Fortnite به مدت 30 روز

طبق گزارش‌های جدید، با رونمایی از دستگاه Galaxy Note 9، احتمالا بازی Fortnite به مدت ۳۰ روز در انحصار این فبلت قرار خواهد گرفت.

با توجه به گزارش دو سایت 9to5Google و XDA Developers، به نظر می‌رسد که نسخه اندروید بازی Fortnite قرار است به مدت ۳۰ روز در انحصار فبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 باشد و بعد از آن، برای دیگر دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید منتشر شود. XDA Developers حتی تایید کرده که بازی فورتنایت نقشی پررنگ در ویدیو معرفی گلکسی نوت 9 خواهد داشت و به شکل از قبل نصب شده (Pre-Installed) در اختیار خریداران این محصول قرار خواهد گرفت. همچنین شایعاتی وجود دارد که قلم هوشمند موجود در گلکسی نوت 9 هم در روند بازی تاثیرگذار خواهد بود.

در اخبار آمده که با پیش‌خرید کردن Galaxy Note 9، به حساب شما در بازی فورتنایت ۱۰۰ تا ۱۵۰ V-Bucks (پول رایج در بازی)، واریز خواهد شد؛ البته اگر به این مورد علاقه‌ ندارید، به گفته 9to5Google، یک عدد هدفون AKG بی‌سیم به پیش خرید کنندگان ارایه می‌شود.

با توجه به این خبر می‌توان گفت که کمپانی Epic Games همچنان درحال رشد و توسعه‌ی بازی Fortnite است و انتشار این بازی برای Galaxy Note 9 می‌تواند به روند پیشرفت بازی مذکور کمک کند. از طرفی کمپانی سامسونگ با هدست واقعیت مجازی Gear VR و Oculus نشان داد که با صنعت بازی‌های ویدیویی غریبه نیست. تنها مورد که شاید کمی ناامیدکننده باشد این است که بازی به مدت ۳۰ روز در انحصار Galaxy Note 9 خواهد بود و دارندگان دیگر گوشی‌های اندرویدی احتمالا باید صبر کنند تا این دوره به پایان برسد و بازی در دسترس آن‌ها هم قرار بگیرد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده