نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

اولین کاراکتر قابل بازی We Happy Few معرفی شد

پس از سالی و اولی، آرتور هِیستینگز سومین کاراکتر معرفی شده از بازی We Happy Few و اولین کاراکتر قابل بازی در این اثر است.

بازی We Happy Few دو هفته دیگر منتشر خواهد شد و استودیو Compulsion Games، تیم سازنده‌ی بازی، اولین کاراکتر قابل بازی در این اثر را در جریان جدیدترین اخبار بازی، معرفی کرده است.

آرتور هیستینگز، اولین کاراکتری است که در این بازی می‌توانید با او بازی را پیش ببرید. کمپانی کامپالشن گیمز این کاراکتر را با لفظ «مطلقا غیرقابل توجه» توصیف کرده است؛ چرا که او قرار است در نقش یک شخصیت معمولی و عادی روزانه ظاهر شود. آرتور شخصی است که پس از تفریحاتش (استفاده از موادی که همه را خوشحال می‌کند) باید به زندگی عادی خود برگردد و برای بقا مبارزه کند.

ویتنی کلایتن، کارگردان هنری بازی درباره‌ی طراحی کاراکتر آرتور چنین دیدگاهی را مطرح کرده است:

در طراحی آرتور از کارمندهای روزمره، عادی، مقرراتی و کسالت‌بار الگو گرفتیم و برایمان خیلی مهم بود که او را یک شخص اتوکشیده و لفظ قلم طراحی کنیم. در نتیجه با فر کردن موهایش و عینکی ساختن او، در کنار اعضای با اغراق بلند شده‌ی بدنش سعی کردیم در طراحی او از فن استاپ موشن کمک بگیریم.

با ادامه‌ی بازی در نقش آرتور، با سالی و اولی، دیگر کاراکترهای قابل بازی We Happy Few که در ویدیوهای قبلی این بازی آن‌ها را دیدیم، دیدار خواهیم داشت.

بازی We Happy Few در تاریخ ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) راهی Xbox One، PC و PS4 خواهد شد و با توجه به خریده شدن استودیو Compulsion Games توسط مایکروسافت، این بازی را کمپانی Gearbox منتشر خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده