// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

گزارش مالی کمپانی Focus Home Interactive و افزایش در‌آمد به واسطه بازی Vampyr

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ را منتشر کرده است که طبق آن بازی Vampyr سهم به‌سزایی در افزایش در‌آمد این کمپانی داشته است.

کمپانی Focus Home Interactive (فوکس هوم اینتراکتیو) در سال ۱۹۹۶ در شهر پاریس تاسیس شده و تا‌کنون بازی‌های مختلفی اعم از Blood Bowl ،Bound by Flame ،Cities XL ،Contrast، Pro Cycling Manager و Sherlock Holmes: Crimes & Punishments را منتشر کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور گزارش مالی خود مربوط به سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ را منتشر کرده است.

در طی بازه زمانی ذکر شده، کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو موفق به کسب در‌آمدی معادل با ۲۸.۵ میلیون یورو شده است. این رقم به لطف عرضه موفق بازی Vampyr، محصول مشترک کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو و استودیو Dontnod Entertainment (دونت ناد اینترتینمنت) در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) و استقبال از آن در بازار‌های جهانی به دست آمده است. پیش از این اعلام شده است که این بازی در ماه اول انتشار توانسته فروش ۴۵۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کند.

میزان در‌آمد کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو در سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به میزان ۲۳ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ افزایش یافته است. این کمپانی در مقطع زمانی گفته شده به میزان ۲۳.۲ میلیون یورو در‌آمد داشته است. محصول بزرگ کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو در سه‌ماهه اول سال گذشته بازی The Surge بود که در سال جاری این لقب به بازی Vampyr تعلق گرفته است. عرضه بازی Vampyr موفقیت بزرگی را برای ناشر خود به ارمغان آورده است که کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو از آن به عنوان «نقطه عطفی در تاریخ کمپانی» یاد می‌کند. علاوه بر این در سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی‌های MudRunner و Farming Simulator 17 Platinum Edition به فروش موفق خود ادامه داده‌اند و ۲۹ درصد از فروش کلی را در اختیار دارند.

در سه‌ماهه دوم سال مالی جاری، کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو دو بازی جدید را عرضه خواهد کرد. اولین محصولی که کمپانی مذکور وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد، بازی Fear the Wolves است. این بازی که توسط استودیو Vostok Games (واستاک گیمز) در سبک بتل رویال ساخته است، در شهر چرنوبیل و در فضایی پسا‌آخر‌الزمانی جریان دارد. بازی Fear the Wolves به صورت دسترسی پیش از موعد در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در استیم منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در سال آینده نسخه کامل آن را تجربه کنند. دومین محصول جدید کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو، بازی Insurgency: Sandstorm است. این بازی دنباله بازی Insurgency است که هم‌اکنون روی پلتفرم PC دارای پنج میلیون بازیکن است. این بازی در فصل تابستان روی پلتفرم پی سی و در سال ۲۰۱۹ روی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

آیا تا‌کنون بازی‌های منتشر شده توسط کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده