نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

لوت باکس‌ها از بازی Forza Motorsport 7 حذف خواهند شد

طبق اعلام استودیو ترن ۱۰، به‌زودی شاهد حذف لوت باکس‌ها از بازی Forza Motorsport 7 خواهیم بود. 

لوت باکس‌ها امروزه نقش مهمی در اکثر بازی‌های ویدیویی ایفا می‌کنند و روز به روز اعتراض کاربران هم به این موارد در حال افزایش است. حال به نظر می‌رسد که برخی استودیو‌های بازیسازی، در حال واکنش نشان دادن نسبت به این موضوع هستند و قصد دارند بی‌خیال لوت باکس‌ها در بازی‌هایشان بشوند. یکی از این استودیو‌ها، ترن 10، سازنده بازی Forza Motorsport 7 است که اخیرا اعلام کرده به‌زودی و تا پایان سال جاری میلادی، لوت باکس‌ها را به طور کلی از این بازی حذف خواهد کرد. 

همچنین طبق اعلام این استودیو، قرار نیست در بازی Forza Motorsport 7 یا Forza Horizon 4 هم شاهد توکن‌های پولی باشیم. در ادامه می‌توانید پست منتشر‌شده توسط ترن ۱۰ را مشاهده کنید:

یکی از مواردی که همواره مورد بحث طرفداران قرار گرفته است، جعبه‌های لوت هستند. با اینکه ما هرگز بابت این لوت باکس‌ها پولی دریافت نکردیم، اما حضورشان در بازی بحث‌های زیادی به وجود آورد و بازخورد کلی طرفداران این بود که لوت باکس‌ها نباید جایی در این بازی داشته باشند. به همین دلیل و پس از بررسی‌های صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که لوت باکس‌ها را از بازی Forza Motorsport 7 حذف کنیم. علاوه بر این، Token‌های پولی هم که بخشی از نسخه‌های پیشین سری فورتزا بودند، قرار نیست در Forza Motorsport 7 یا Forza Horizon 4 حضور داشته باشند. 

البته با توجه به پیچیدگی‌های حذف لوت باکس‌ها از بازی، ما انتظار داریم که فرایند حذف کامل آن‌ها از بازی تا زمستان طول بکشد. البته ما قدم‌های اولیه را در این راستا برداشته‌ایم و از ماه جاری، بیش از ۱۰۰ ماشین انحصاری باز شده و در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و همچنین ماشین‌ها به صورت کامل از لوت باکس‌ها حذف شده‌اند. به همین دلیل هم در این جعبه‌ها دیگر ماشینی که بتواند شانس موفقیت شما در بازی را افزایش بدهد پیدا نخواهید کرد و این لوت باکس‌ها فقط شامل مواردی مثل لباس‌های Driver Gear، ماد‌ها و Badge‌ها خواهند بود. 

استودیو Turn 10 همچنین اعلام کرد که قصد دارد محتویات جدیدی برای بازی Forza Motorsport 7 منتشر کند؛ محتویاتی مثل حالت Time Attack که البته هنوز زمان دقیق در دسترس گرفتن آن‌ها مشخص نیست. در صورتی که هنوز شانس تجربه این بازی را نداشتید، می‌توانید بررسی Forza Motorsport 7 را در زومجی بخوانید. این بازی در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

بازی Forza Motorsport 7 دقیقا همان چیزی است که یک عاشق ریسینگ به آن نیاز دارد. لیست بلند بالایی از ماشین‌ها در تمامی کلاس‌ها، پیست‌های متنوع و با جزییات، آب و هوای پویایی که از هر نظر تاثیری مثبت روی بازی گذاشته و در نهایت، گیم‌پلی بی‌نقص، این بازی را به بهترین انتخاب برای دوست‌داران بازی‌های ریسینگ شبیه‌ساز تبدیل کرده است. نکته بسیار مثبت بازی این است که حتی اگر تا به حال یک بازی شبیه‌ساز تجربه نکرده‌اید یا حتی همیشه از این سبک بازی‌ها زود خسته می‌شدید، Forza 7 به اندازه کافی آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز هست که نظرتان را عوض کند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده