نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

بتای عمومی بازی NHL 19 آغاز شد

از حالت‌های مختلف آفلاین و آنلاین تا شخصی‌سازی کاراکترها، همه و همه را می‌توانید در بتای محدود بازی NHL 19 تجربه کنید.

امروز در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی EA Sports سازندگان بازی NHL 19، تاریخ آغاز بتای عمومی این بازی را اعلام کرده‌اند. با توجه به اخبار موجود، بتای عمومی این بازی در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) شروع می‌شود و در تاریخ ۲ آگست (۱۱ مرداد) پایان خواهد یافت.

در بتای عمومی بازی، بخش The World of CHEL که قرار است پیشرفت بازیکنان ساخته شده توسط کاربران را نمایش دهد، در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران همچنین می‌توانند در این بخش به شخصی‌سازی بازیکنان خود بپردازند. حالت‌های یک دربرابر یک، سه دربرابر سه و شش دربرابر شش در کنار حالت‌های مثل کلابز و آنلاین مود از دیگر بخش‌ها هستند.

کاربران در بتای عمومی بازی، می‌توانند بازیکنان دلخواه خود را بسازند. اگر بازیکنی که می‌سازید دروازه‌بان باشد، می‌توانید برایش ۶ قابلیت و ۹ قدرت خاص درنظر بگیرید و اگر دروازه‌بان نبود، می‌توانید برایش ۱۵ قابلیت مختلف و ۲۱ مهارت ویژه را اختصاص دهید.

هزاران نوع ژاکت، کلاه و آیتم‌های اینچنینی در بتای عمومی بازی در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. در بازی NHL 19، بخشی به نام  NHL PRO AM وجود دارد که در آن می‌توانید در نقش اسطوره‌های قدیمی و فعلی ورزش هاکی، بازی را دنبال کنید.

 بازی NHL 19، در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) راهی Xbox One و PS4 خواهد شد. بازیکنان با پیش‌خرید نسخه‌ی Ultimate یا Legend Edition این بازی، می‌توانند سه روز زودتر به بازی دسترسی داشته باشند.

 دارندگان اشتراک EA Access هم از ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به بعد، می‌توانند به مدت ده ساعت بازی را تجربه کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده