نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

معاون بازاریابی باندای نامکو از همکاری با دونت ناد برای توسعه بازی Twin Mirror می‌گوید

اروه هوردت از کمپانی باندای نامکو در مصاحبه اخیر خود درباره همکاری با استودیو دونت‌ناد برای ساخت بازی Twin Mirror و پتانسیل‌ زیاد این بازی صحبت کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، اروه هوردت، معاون رئیس بازاریابی شعبه اروپایی باندای نامکو در مصاحبه با وب‌سایت گیمزاینداستری اظهار داشت که این کمپانی امیدوار است تا ۵۰ درصد از سود آتی آن‌ها از طریق آی‌پی‌های جدید حاصل شود. بازی ماجراجویی Twin Mirror یکی از این آی‌پی‌ها به شمار می‌آید که استودیو دونت ناد، خالق بازی‌هایی نظیر بازی Life is Strange و بازی Vampyr توسعه آن را بر عهده دارد.

در این مصاحبه اروه هوردت درباره همکاری کمپانی Bandai Namco و استودیو Dontnod صحبت‌هایی را ارائه کرد و گفت که این دو بسیار با هم تناسب دارند. ایشان این توسعه‌دهنده فرانسوی را «ستاره در حال فروغ» خطاب کرد و اظهار داشت که کمپانی باندای نامکو از استعدادهای استودیو دونت‌ناد به خاطر توسعه بازی‌هایی چون بازی Remember Me، بازی Life is Strange و بازی Vampyr آگاه است. هوردت همچنین درباره چگونگی همکاری کمپانی باندای نامکو با استودیوهایی نظیر دونت‌ناد صحبت کرد. ایشان به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها به راحتی پول‌هایشان را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار نمی‌دهند، بلکه ابتدا از تناسب با آن‌ها اطمینان حاصل خواهند کرد و سپس به تدریج، اما با اطمینان کامل با آن‌ها کار می‌کنند. هوردت در این‌باره گفت:

استودیو دونت‌ناد واقعا یک ستاره در حال فروغ است. این موضوع را می‌توان با مشاهده بازی Remember Me و دیگر بازی‌هایی که این استودیو در ابتدای راه خلق کرد و البته بازی Vampyr که اخیرا شاهد انتشار آن بودیم، متوجه شد... ما می‌خواهیم گام‌به‌گام رشد کنیم. ما از آن دست کمپانی‌هایی نیستیم که برای خرید یک آی‌پی بلافاصله ۵۰ میلیون دلار هزینه کنیم؛ چرا که ما یک کمپانی ژاپنی هستیم و بر این اساس به آهستگی، اما با اطمینان خاطر [رو به جلو] گام بر می‌داریم. حقیقت این است که ما تطابق زیادی با استودیو دونت‌ناد داریم؛ چرا که هر دو ما در حال رشد هستیم و آن‌ها به واسطه بازی Life Is Strange خود را به ما ثابت کردند و این کار را باری دیگر با بازی Vampyr تکرار کردند.

Twin Mirror

به طور کلی بازی Twin Mirror قرار است تا یک بازی داستان محور و هیجانی باشد و کمپانی باندای نامکو پتانسیل زیادی در این بازی می‌بیند. اروه هوردت در ادامه تایید کرد که کمپانی باندای نامکو مالکیت کامل حقوق آی‌پی Twin Mirror را در اختیار دارد و در واقع امیدوار است تا در آینده یک فیلم بر اساس آن ساخته شود. ایشان در این خصوص اذعان داشت:

سفرهای عاطفی، روایت محور و داستانی بازی Twin Mirror چیزهایی است که می‌خواهیم از آن‌ها بهره‌برداری کنیم. ما در واقع مالک این آی‌پی هستیم؛ بنابراین امیدواریم که از آن برای تولید یک فیلم و موارد دیگر استفاده کنیم.

بازی Twin Mirror در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا به حال تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آورید، می‌توانید «تریلر رونمایی» و «اولین ویدیو بلاگ ساخت بازی» را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده