نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

آپدیت بازی Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain شما را در نقش شخصیت کوایت قرار می‌دهد

به لطف آپدیت جدید منتشر شده برای بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، می‌توانید مراحل FOB این بازی را با کاراکتر کوایت پیش ببرید.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که یک آپدیت جدید برای بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر شده که به لطف آن، می‌توانید در نقش کاراکتر کوایت، به انجام ماموریت‌های FOB بازی بپردازید. این آپدیت همچنین یک درجه‌ی سختی جدید برای مراحل FOB و یک سری آیتم به بخش آنلاین بازی اضافه خواهد کرد.

کوایت (Quiet) یکی از کاراکترهای مهم داستان بازی است که پس از شکست خوردن از ونوم اسنیک در افغانستان، به یکی از همراهانش تبدیل می‌شود. شما می‌توانید از سرعت و دقت بالای کوایت در امر تک تیراندازی استفاده کنید و همراه با او، مراحل بازی را با کمترین خطای ممکن به پایان برسانید. قدرت‌های ابرانسانی کوایت باعث می‌شوند که او برای مدت طولانی‌تری نسبت به انسان‌های عادی طول عمر داشته باشد، آسیب‌های ناشی از جراحت‌های مختلف را بیشتر تحمل کند، بتواند نامرئی شود و سرعت بسیار بالایی داشته باشد.

به واسطه‌ی قدرت‌های فرابشری کوایت، کنترل کردن او با کنترل کردن کاراکتر اسنیک فرق می‌کند؛ درنتیجه، روند بازی با انتخاب این شخصیت دستخوش یک سری تغییر خواهد شد. او می‌تواند بدون لرزش دستش، از اسلحه‌ی اسنایپر استفاده کند و با سرعت بالا و قدرت نامرئی شدنش خیلی راحت‌تر می‌تواند دشمنان را غافل‌گیر کند.

با دریافت این آپدیت، پنج آیتم جدید به بازی اضافه خواهد شد؛ از جمله دو تفنگ اسنایپر که یکی کشنده و دیگری بی‌هوش کننده است، یک Dark Matter Generator و یک Stun Dark Matter Generator. این دو آیتم یک دود در منطقه ایجاد می‌کنند که هر کسی وارد آن شود، آسیب خواهد دید. آیتم اولی کشنده و دومی بی‌هوش کننده است. یک Energy Wall نیز به عنوان آیتم جدید، به بازی اضافه شده است. از تمامی این آیتم‌ها می‌توانید در ماموریت‌های FOB استفاده کنید.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده