نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

آپدیت Next بازی No Man's Sky منتشر شد

بخش چندنفره، دوربین سوم شخص، ابزارآلات جدید در ساخت و ساز پایگاه و موارد بیشتر، با دریافت آپدیت Next به بازی No Man's Sky اضافه می‌شوند.

امروز درجریان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت بزرگ NEXT بازی No Man's Sky، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Hello Games،  منتشر شده است. به واسطه‌ی این به‌روزرسانی، حالت‌هایی همچون زاویه‌ی دوربین سوم شخص و بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند و در مواردی همچون جلوه‌های گرافیکی، ساخت پایگاه و بیشتر، پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود.

قطعا مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، اضافه کردن حالت چندنفره (Multiplayer) به بازی است. بازیکنان حالا می‌توانند در کنار یکدیگر، کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را کاوش کنند یا با یکدیگر بجنگند و به قول سازندگان، «جنگ‌های حماسیِ فضایی» راه بیندازند! بازیکنان همچنین می‌توانند در سطح سیاره‌های مختلف با یکدیگر مسابقه بدهند.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، ساخت پایگاه هم در این آپدیت پیشرفت کرده و حالا می‌توانید در یک سیاره، صاحب چند پایگاه مختلف باشید. این پایگاه‌ها را می‌توانید در هر قسمتی از سیاره که دوست داشتید بسازید. همچنین به لطف معرفی ادوات جدید ساخت و ساز پایگاه، محدودیت در ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کرده و دست کاربران در ساخت پایگاه‌های دلخواه‌شان، بازتر از قبل شده است.

در کنار موارد ذکر شده، حالتی جدید به بازی اضافه شده که شما در آن می‌توانید یک سفینه بسازید و آن را به فضای کهکشان ارسال و از راه دور کنترلش کنید. به لطف آپدیت Next، بازیکنان از حالا به بعد می‌توانند یکدیگر را به انجام ماموریت‌های مختلف Galactic Commission Station دعوت کنند و آن‌ها را انجام بدهند.

 در پایان باید به پیشرفت گرافیکی بازی پس از انجام به‌روزرسانی اشاره کرد. به گفته اعضای استودیو Hello Games، کیفیت بافت‌های موجود در زمین، آسمان، آب، سفینه‌ها، NPCها و ساختمان‌ها به لطف این به‌روزرسانی به طرز شگفت‌آوری پیشرفت خواهند کرد و اضافه شدن زاویه‌ی دوربین سوم شخص (چه در هنگام کنترل سفینه‌ها و چه در حالت عادی)، مورد مهم دیگری است که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند.

بازی No Man's Sky را هم‌اکنون می‌توانید روی PS4، PC و Xbox One تجربه کنید. کمپانی Hello Games از زمان انتشار این بازی تا به امروز به صورت تمام وقت از بازی پشتیبانی کرده و با توجه به اخبار منتشر شده از این کمپانی، آن‌ها قصد دارند تا با منتشر کردن محتویات هفتگی، به پشتیبانی از بازی ادامه دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده