توضیحات تهیه کننده Anthem در مورد شخصی سازی جاولین ها و جهان بازی
بازی Anthem موضوع بحث خیلی از کاربران بازیهای ویدیویی است و عدهای نگران آینده این بازی هستند که خدایی نکرده به سرنوشت بازی قبلی استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، دچار نشود. از طرفی اخیرا اخبار گوناگونی حول Anthem منتشر میشوند و تیم سازنده سعی دارد با منتشر کردن جزئیات مختلف حول جهان بازی، کاربران را با فضای بازی Anthem آشنا کند.
با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به تازگی مارک داراه، تهیه کننده اجرایی Anthem، در جریان یک گفتوگو اطلاعاتی از گیم پلی بازی Anthem منتشر کرده است. در ابتدای کار وی به این مورد اشاره کرده است که بازیکنان در گشت و گذار آزادانه خود میتوانند در هر نقطه از نقشه با فاصلهای نامشخص قرار بگیرند. به عبارتی مهم نیست که به صورت آنلاین با دوستانتان در حال گشت و گذار در بازی هستید؛ زیرا میتوانید آزادانه و بدون محدودیت به هر نقطه از نقشه که دوست دارید بروید. البته اگر در مرحلهای از بازی قرار داشته باشید، طبق یک سری شرایط مشخص شده، به نقطه مورد نظر انتقال داده میشوید.
در ادامه داراه به بخش شخصیسازی لباس جاولین اشاره کرد که بازیکنان میتوانند لباسهای جاولین خود را رنگ کنند. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، یک سری آیتم شخصیسازی لباس که شامل رنگهای مختلف است به شما پاداش داده میشود که میتوانید از آنها برای رنگ کردن جاولین خود استفاده کنید. شخصیسازیهای این بخش تنها به رنگ کردن خلاصه نمیشود و میتوانید جاولین خود را از نظر شکل هندسی نیز تغییر دهید. برای مثال مدل سه بعدی جاولین خود را تغییر دهید.
مورد دیگری گه در طول بازی کردنتان باید به آن توجه داشته باشید، این است که قبل از شروع هر مرحله، مهمات و تجهیزات خود را بازبینی کنید؛ زیرا زمانی که یک مرحله را شروع کردید اگر به Strider برگردید و Armor و اسلحه خود را تغییر دهید، مرحلهای که در آن هستید لغو میشود. از نظر اسلحه نیز در بازی Anthem هیچ سلاحی که به صورت Dual باشد تعبیه نشده است. هر جاولین قابلیت حمل دو سلاح دارد و در کنار آن تعدادی Slot تعبیه شده است که مربوط به Gear سلاحهای شما میشود. برای فهم بهتر این موضوع، سلاحهای شما سلاحهایی نظیر Pistolها و مینیگانها هستند؛ این در حالی است که Slot مربوط به Gear سلاحها همان مورتار و نارنجکها است.
مارک داراه در ادامه صحبتهای خود به این مورد اشاره کرده است که هرکدام از تجهیزات شما پاداشی مخصوص به خود دارد که با توجه به شیوه بازی کردنتان، میتوانید از تجهیزات مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین شیلد بازیکنان در بازی که Colossus نام دارد، جدا از جنبه تدافعیاش، در بخش تهاجمی و اذیت و آزار دشمنان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مواردی که داراه آن را شفافسازی کرد، بخش ارتقای جاولینها است. مارک داراه اعلام کرده است که جاولینها فاقد سیستم ارتقای مهارتها به صورت درختی هستند و ارتقای هر جاولین از طریق Gearهایی که به دست میآورید، انجام میشود. در واقع این شخصیت بازی (Freelancer) است که دارای سیستم ارتقای مهارتهای درختی است و Gearهایی که برای ارتقای جاولین در دسترس قرار میگیرد، رابطه مستقیمی با سطح Freelancer دارد.
در انتها به این مورد اشاره شد که رویدادهای متنوعی به صورت فصلی برای بازی Anthem در نظر گرفته شده است. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه میشود. نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبتهای مارک داراه چیست؟