نویسنده: حمزه سروری
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بتسدا برنامه‌ های خود برای QuakeCon 2018 را مشخص کرد

شرکت بتسدا بالاخره از برنامه‌هایش برای همایش QuakeCon سال جاری پرده برداشت. برای اطلاع بیشتر با زومجی همراه باشید.

هرچه به QuakeCon نزدیک‌تر می‌شویم اخبار و شایعات در این مورد هم بیشتر می‌شود. شرکت بتسدا برنامه‌ی خود در این همایش را برای کسانی که در کنفرانس حاضر خواهند بود و افرادی که کنفرانس را در منزل خود دنبال می‌کنند اعلام کرد. گفتنی است که QuakeCon 2018 در تاریخ ۹ تا ۱۲ آگوست (۱۸ تا ۲۱ مرداد) برگزار می‌شود.

 اولین برنامه‌ی بتسدا در QuakeCon در روز جمعه ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران با آپدیت‌ها و نمایش‌های جدید بازی‌های Quake Champions ،Rage 2 و The Elder Scrolls Online انجام می‌گیرد. علاوه بر این مارتی استراتون و هوگو مارتین از استودیو id Software به روی استیج می‌آیند و همانطور که در E3 قول داده بودند اولین گیم پلی بازی DOOM Eternal به نمایش گذاشته می‌شود.

در روز بعد، شنبه ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تاد هاوارد از Bethesda Game Studios پنل مخصوص به بازی Fallout 76 را که قرار است در فصل پاییز سال جاری منتشر شود، میزبانی می‌کند. تاد هاوارد و دیگر اعضای این استودیو به شرح مفصل سیستم شخصیت‌های بازی و دیگر ویژگی‌های بازی می‌پردازند و همچنین وقتی هم برای پاسخ‌گویی به سوالات طرفداران اختصاص داده شده است.

در طی مراسم QuakeCon مسابقاتی هم انجام خواهد گرفت. در روزهای ۹ تا ۱۰ آگوست (۱۸ و ۱۹ مرداد) بازی The Elder Scrolls: Legends میزبان مسابقه‌ای خواهد بود که برنده‌ی آن صاحب ۵۰ هزار دلار می‌شود. بازی Quake Champions نیز میزبان تورنمنت گروهی که به شکل دو در مقابل دو برگزار می‌شود خواهد بود. به گروه برنده در این تورنمنت مبلغ ۱۷۵ هزار دلار اهدا می‌شود. علاوه بر این در QuakeCon پنل‌هایی برای عموم وجود دارد که می‌توانند بازی‌های ساخته‌شده توسط بتسدا را انجام دهند؛ بازی‌هایی مثل RAGE 2 ،Prey ،DOOM Eternal و Quake Champions.

اگر نمی‌توانید در هفته‌های آتی به مراسم QuakeCon بروید، نگران نباشید؛ چرا که بیشتر پنل‌ها و رویدادها توسط توییچ پوشش داده می‌شوند.


منبع Dualshokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده