// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

بازی Raiders of the Broken Planet با نام Spacelords به صورت رایگان بازنشر می‌شود

استودیو Mercury Steam اعلام کرد که بازی Raiders of the Broken Planet را با تغییر نام Spacelords به طور رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپانیایی مرکوری‌ استیم (Mercury Steam) اعلام کرد که بازی شوتر و براولر Raiders of the Broken Planet با نام Spacelords بازنشر می‌شود. تغییر یاد شده از تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور ماه)‌ اعمال می‌شود و بازی در قالب سیستم رایگان یا همان Free to Play در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در کنار تغییر نام این بازی، چهارمین کمپین آن یعنی Council Apocalypse هم به بازی اضافه می‌شود. محتوای یاد شده شامل ۴ مرحله جدید و کاراکتر جدیدی به نام Valeria می‌شود که تمامی آن‌ها به طور رایگان قابل دانلود خواهند بود.

به نقل از سازندگان، Spacelords تنها یک آپدیت به شمار نمی‌رود و در واقعا یک بازی جدید است که از ریشه‌های Raiders of the Broken Planet الهام گرفته است. سازندگان وعده «دنیای وسیع علمی‌تخیلی» داده‌اند که برای بازیکنان جدید و هم قدیمی این سری در نظر گرفته شده است.

Spacelords

انریک آلوارز، کارگردان بازی، با توجه به اعلامیه جدید در مورد تصمیم جدیدشان نوشت:

بازی Raiders را سپتامبر سال گذشته عرضه کردیم و انتظار داشتیم که قیمت ارزان ۹.۹۹ دلار بتواند کاربران زیادی را به این بازی جذب کند اما این موضوع طبق برنامه پیش نرفت. هدف ما این است که میلیون‌ها نفر از این بازی لذت ببرند و در آن سو از محتویات رایگان و غنی آن نیز بهره‌مند شوند. ما در بررسی بازخورد انجمن‌ها به این نتیجه رسیدیم که این بازی را به طور رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار دهیم.

وی در ادامه در مورد تغییر نام بازی افزود:

ما احساس می‌کنیم که نام Raiders تنها به بخشی از نبرد‌های دنیای Broken Planet مربوط می‌شود در حالی که در آن سو نیرو‌های Antagonist نیز در مبارزات حضور دارند. از این رو تصمیم گرفتیم که نام بازی را به Spacelords تغییر دهیم که نشان هر دو نیرو یعنی Raiderها و Antagonistها با نام جدید به‌درخشد.

البته استودیو مرکوری‌استیم محتویاتی برای بازیکنانی که بازی را پیش‌تر خریداری کرده‌اند، در نظر گرفته است. به گفته سازندگان «محتویاتی با کیفیت بالا به طور انحصاری» به دست خریداران این بازی می‌رسد. سازندگان در بیاینیه‌ای اعلام کردند که با نزدیک شدن به محتوای جدید از جزئيات محتویات انحصاری برای کاربران یاد شده رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر آن، کسانی که علاقه‌مند هستند که بازی را پیش از عرضه بازی تجربه کنند موقعیتی برای آنها فراهم شده است. ماموریت‌هایی که پیش‌تر به طور هفتگی در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت از تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد ماه) به طور روزانه و رایگان برگزار می‌شود. هزینه Gold نیز برای انجام ماموریت‌ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

بازی Raiders of the Broken Planet در سپتامبر سال گذشته در دسترس بازیکنان ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی قرار گرفت. بازی در مورد ۴ نفر از اعضای Raider است که در جریان داستان بازی به نبرد با Antagonistها می‌روند. پس از بازنشر بازی با نام Spacelords در تاریخ ۱ شهریور کاربران پلتفرم‌های یاد شده می‌توانند به تجربه بازی به طور رایگان ادامه دهند.

در ادامه می‌توانید به تصاویر جدید این بازی نگاهی بیندازید.

Spacelords

 نظرات خود را در مورد این بازی و تغییرات یاد شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده