نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

وب‌سایت رسمی و جدید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown افتتاح شد

به دنبال نمایش بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در Gamescom سال جاری، وب‌سایت رسمی این بازی تاسیس شد.

با توجه به اطلاعات موجود، کمپانی Bandai Namco، سازندگان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، نمایشی از این بازی در Gamescom آلمان خواهد داشت تاریخ انتشارش را مشخص خواهند کرد. حال امروز و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو ژاپنی برای هرچه بهتر رونمایی کردن از این بازی، یک وب‌سایت رسمی برایش تاسیس کرده است. وب‌سایتی که پیام زیر را در آن می‌خوانیم:

بعد از یازده سال، یک نسخه‌ی شماره‌دار بالاخره منتشر خواهد شد!

تاکنون ۱۴ میلیون نسخه از این مجموعه به سراسر جهان ارسال شده است. آخرین نسخه از این بازی یعنی Ace Combat 7: Skies Unknown نیز بالاخره منتشر خواهد شد. شما در مجموعه Ace Combat در نقش یک خلبان، نبردهای هوایی بسیار جذابی را تجربه می‌کنید؛ نبردهایی که گرافیک جذاب، کنترل روان و ۳۶۰ درجه‌ای را به شما ارائه می‌کنند و مهارت شما در نابود کردن دشمنان‌تان را به چالش می‌کشد. Ace Combat یک سری پیشگام در مبارزات هوایی است که در آن، کاربران لذت پاداش گرفتن بعد از چیره‌ شدن بر سختی‌ها را به بهترین شکل ممکن احساس می‌کنند.

پروژه‌ی Aces از اولین تا هفتمین قسمت از این مجموعه، در ساخت همه‌ی بازی‌های این سری دخیل بوده است. این مجموعه با شعار «نوآوری آسمان» تا به امروز به حیات بیست ساله‌ی خود ادامه داده است و در آن، شاهد ساخته شدن آثار بودیم که یک آسمان پهناور، سه‌ بعدی با پس‌زمینه‌ای جذاب را به مخاطبان ارائه می‌کرده است.

ساخت یک آسمان سه بعدی کمک کرد تا بتوانیم احساس سرعت و برخورد ابرها با جنگ‌افزارهای پرنده را به بهترین شکل ممکن شبیه سازی کنیم و کاری کنیم که بازیکنان در آسمان احساس آزادی کنند. طراحی خوب و دقیق ابرها، فرصتی را به‌وجود آورد تا بازیکنان بتوانند با منتقل کردن نبردها به پایین یا بالای ابرها، دست بازتری در جنگ‌ها داشته باشند.

Ace Combat 7: Skies Unknown

در ادامه، در این بلاگ تصویری منتشر شده که تمامی قسمت‌های منتشر شده در این مجموعه را همراه با خط زمانی‌شان، کنار یکدیگر نمایش داده است؛ توجه کنید که سال‌های نوشته شده، سالی است که داستان بازی در آن رخ می‌دهد.

Ace Combat 7: Skies Unknown

نکته‌ی جالب توجه‌ای که در این وب‌سایت وجود دارد به کاورهای منتشر شده از بازی‌ها مربوط است که در آن قوانین مربوط به کپی‌رایت در سال ۲۰۱۹ نوشته شده که همین موضوع، تنور گمانه‌زنی‌ها برای انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ را داغ کرده است.

ابتدا باید توجه کنیم که تصاویر منتشر شده از باکس‌آرت‌های بازی، نمونه‌هایی ساختگی هستند. همچنین در وب‌سایت رسمی بازی به انتشار بازی مذکور در سال ۲۰۱۸ اشاره شده. در ثانی، بخش ابتدایی پیام این بلاگ که به پایان انتظار یازده‌ساله برای منتشر شدن یک اثر شماره‌دار اشاره می‌کند می‌توان نتیجه گرفت که بازی امسال باید منتشر شود (چون قسمت ششم سال ۲۰۰۷ منتشر شد و یازده سال بعد از سال ۲۰۰۷، می‌شود سال ۲۰۱۸)

البته ممکن است جمله‌ی مربوط به قانون کپی‌رایت در سال ۲۰۱۹، به تاخیر احتمالی تاریخ انتشار بازی اشاره کند؛ به هرحال باید صبر کرد و دید که در گیمزکام امسال، تاریخ انتشار این بازی چه زمانی اعلام خواهد شد.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخی نامشخص راهی PS4، Xbox One و PC خواهد شد.





منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده