نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

دو نسخه مخصوص از بازی Friday the 13th: The Game منتشر خواهد شد

با وجود اینکه هنوز پرونده‌ی جدال بر سر حق امتیاز سری Friday the 13th در جریان است، دو نسخه‌ی ویژه از بازی Friday the 13th: The Game برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

بازی Friday the 13th: The Game سال پیش منتشر شد و تجربه‌ی ترسناک و هیجان‌انگیز جالبی را برای بازیکنان رقم زد. در این اثر مولتی پلیر جذاب، بازیکنان از سوی جیسون ورهیز، قاتل معروف این سری، دنبال می‌شوند. حال بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، قرار است دو نسخه‌ی مخصوص این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

Gun Media، ناشر این بازی، اعلام کرد که این دو نسخه‌ی مخصوص فیزیکی در تاریخ چهارم سپتامبر ۲۰۱۸ (مصادف با سه شنبه ۱۳ شهریور) منتشر خواهند شد و این فرصت را برای طرفداران به‌وجود خواهند آورد که در کنار بازی به اشیای کلکسیونی خاصی نیز دست پیدا کنند.

Friday the 13th

اولین نسخه‌ی مخصوص the Ultimate Slasher Edition نام دارد و به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه شامل اصل بازی، تمامی بسته‌های الحاقی (به جز پوسته و بسته‌ی لباس Savini Jason که منحصرا برای کمک‌کنندگان به صفحه‌ی Kickstarter این بازی است) و یک پوستر مخصوص است. نسخه‌ی The Ultimate Slasher's Collector Edition که به قیمت ۶۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد، شامل تمامی محتویات موجود در the Ultimate Slasher به علاوه‌ی ماسک هاکی معروف شخصیت جیسون ورهیز بر اساس ظاهرش در فیلم Friday the 13th: Part III است.

Friday the 13th

این خبر نیز قابل ذکر است که ماه پیش، اعضای تیم سازنده اعلام کردند که به دلیل دعوای حقوقی بر سر حق امتیاز سری Friday the 13th برای مدتی نامعلوم عرضه‌ی محتوای جدید برای این بازی صورت نخواهد گرفت. با وجود اینکه بر کسی پوشیده نیست بازی‌های Friday the 13th به فیلم‌های این سری عمیقا تکیه دارند، انتشار این دو نسخه‌ی فیزیکی مخصوص از بازی ممکن است به معنای اتمام انتشار محتوای جدید برای بازی Friday the 13th: The Game باشد.

بازی Firday the 13th: The Game در حال حاضر روی Xbox One ،PS4 و کامپیوتر در دسترس است و دو نسخه مخصوص آن در ماه سپتامبر برای PS4 و Xbox One منتشر خواهند شد. برای کسب مشاهده‌ی دقیق‌تر و کسب اطلاعات بیشتر راجع به این دو نسخه‌ی مخصوص می‌توانید به تصاویر زیر نگاهی بیندازید:

  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده