// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۴

خالق مجموعه Borderlands از استودیو گیِرباکس جدا می‌شود

متیو آرمسترانگ، خالق و کارگردان مجموعه‌ی محبوب و معروف Borderlands که جزو یکی از برترین تیراندازی‌های اول شخص حساب می‌شود، از سمت خود به عنوان سازنده در استودیوی گیرباکس استعفا داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
آرمسترانگ این خبر را از طریق حساب کاربری تویتر خود اینگونه اعلام کرد:
اوضاع تغییر کرده است، من دیگر در استودیوی گیرباکس فعالیت نخواهم کرد. من همیشه عاشق گیرباکس و بازی‌هایش خواهم ماند اما زمان ماجراجویی‌های بیشتری فرا رسیده است.
آرمسترانگ در بیانیه‌ای دیگر به وبسایت گیم اینفورمر توضیح داد که استعفای او از روی ناراحتی یا عصبانیت نبوده و خبری هم از اخراج شدن نیست. او توضیح داد حال که کار ساخت بازی‌های Borderlands: The Pre-Sequel، Borderlands: The Handsome Collection و بسته الحاقی Claptastic Voyage به پایان رسیده و تمامی آن‌ها به بازار عرضه شده‌اند، او لحظه‌ای نادر را احساس کرده که حضور او در استودیو به صورت موقت غیر حیاتی بوده لذا تصمیم دارد تا گیرباکس را ترک کند.
قضیه این است که زمانِ ماجراجویی‌های بیشتر فرا رسیده است. من نوعی مخترع هستم. من آماده هستم تا چیز کاملا جدیدی را اختراع کنم، و منظورم از کلمه «جدید» فقط برای من نیست، بلکه برای همه چیز جدیدی خواهد بود.
آرمسترانگ در رابطه با مقصد بعدی خود توضیحی ارائه نداد. در ماه فوریه، گیرباکس اعلام کرد که آماده است تا با استخدام اعضای جدید، کار ساخت بر روی نسخه بعدی Borderlands را شروع کند که به طور اختصاصی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان (و احتمالا رایانه‌های شخصی) ساخته خواهد شد. جدا از آن نیز این استودیو علاقه دارد تا نسخه دیگری از مجموعه‌ی Brothers in Arms را تولید کند. از طرفی دیگر نیز اوایل این هفته ما متوجه شدیم استودیوی «تو-کی استرالیا» که وظیفه ساخت بازی Borderlands: The Pre-Sequel را بر عهده داشت، تعطیل شده و تمامی کارمندانش اخراج شده‌اند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده