نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰

بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints & Sinners معرفی شد

استودیو اسکای‌دَنس اینتراکتیو بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints & Sinners را در جریان رویداد کامیک کان شهر سن‌دیگو  معرفی کرد.

مجموعه The Walking Dead در حال حاضر کمیک‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و حتی بازی‌های ویدیویی بسیاری را به خود اختصاص داده است و این مجموعه سال آینده با راهیابی به هدست‌های واقعیت مجازی بیش از پیش گسترش خواهد یافت. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسکای دنس اینتراکتیو، توسعه‌دهنده بازی واقعیت مجازی Archangel در رویداد کامیک کان شهر سن‌دیگو بازی The Walking Dead: Saints & Sinners را معرفی کرده است.

وقایع بازی The Walking Dead: Saints & Sinners در نیواورلئان، بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانای ایالات متحده امریکا جریان دارد که هنوز در افسانه‌های جهان مورد بررسی قرار نگرفته است. بازیکنان در این بازی برای بقا در شهری که به وسیله واکرها احاطه شده است، به مبارزه می‌پردازند. همانطور که از نام این اثر بر می‌آید، بازیکنان در طول ماجراجویی‌های خود در این بازی مجبور به اتخاذ تصمیم‌هایی می‌شوند که تعیین می‌کند می‌خواهند به آدم خوبی تبدیل شوند یا ترجیح می‌دهند راه یک گناهکار را دنبال کنند. همچنین کمپانی اسکای باند اینترتینمنت که حق مالکیت این مجموعه را در دست دارد، در توسعه بازی The Walking Dead: Saints & Sinners با استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو همکاری خواهد کرد.

غیر از اطلاعات فوق، استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو اطلاعات دیگری از بازی The Walking Dead: Saints & Sinners منتشر نکرده است و بر این اساس، در حال حاضر جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست. البته توسعه‌دهندگان تصویر هنری جدیدی را از بازی به اشتراک گذاشته‌اند که یک تبر خون‌آلود را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید این تصویر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. این تصویر هنری از تاریخ بیست‌وهفتم تا سی تیرماه (۱۸ تا ۲۱ جولای) در رستوران Harbor House در نزدیکی محل برگزاری رویداد Comic Con شهر سن‌دیگو نیز به نمایش در می‌آید و اجرای زنده کمپانی اسکای‌باند اینترتینمنت برای بحث درباره بازی در تاریخ بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم تیرماه (۱۹ و ۲۰ جولای) برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید اولین تصویر هنری بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints & Sinners را که در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار آن خواهیم بود، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

The Walking Dead: Saints & Sinners


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده