// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Halo Wars 2 به طور هفتگی بیش از ۳۰ هزار بازیکن به خود جذب می‌کند

با توجه به آماری که سایت Tableau منتشر کرده است، بازیکنان بازی Halo Wars 2 هر هفته افزایش پیدا می‌کنند.

شاید عرضه بازی Halo Wars 2 آن را به یکی از بهترین نسخه‌های این سری تبدیل نکرد اما گویا این بازی در بخش آنلاین به محبوبیت خاصی رسیده است. نسخه دوم بازی Halo Wars با توجه به خرید‌های درون برنامه‌ای زیاد و برخی ایرادات روی نسخه پی سی آن را به یک محصول ناامید کننده تبدیل کرد. Halo Wars 2 تنها بازی‌ استراتژی همزمانی است که روی کنسول ایکس باکس وان منتشر شده است. اما در کنار موارد منفی یاد شده از این بازی گویا Halo Wars 2 به طور هفتگی بازیکنان زیادی را به خود جذب می‌کند.

به نقل از آماری که سایت Tableau از اطلاعات API بازی Halo Wars 2 استخراج کرده است، این بازی در ماه ژوئن بیش از ۶۲ هزار کاربر داشته است. با توجه به آخرین شمارش هفته‌ای که به تاریخ ۱۸ ژوئن ختم شده است بیش از ۳۲ هزار کاربر به جمع بازیکنان اضافه شده است.

halo wars 2

البته گفتنی است که آمار منتشر شده نشان نمی‌دهد که این تعداد بازیکن روی چه پلتفرمی به تجربه این بازی پرداخته‌اند. این آمار در واقع تعداد بازیکنی را نشان می‌دهد که به بخش آنلاین بازی ملحق شده‌اند و از این رو می‌توان احتمال داد که بازیکنان از آمار یاد شده بیشتر باشند. این اتفاق می‌تواند تا حدودی برای گیمر‌ها عجیب باشد، چرا که این بازی آغاز موفقیت آمیزی نداشته است. البته یکی دیگر از دلایلی که می‌توان به افزایش بازیکنان مرتبط کرد، اضافه شدن این بازی به فهرست آثار Xbox Game Pass است. گفتنی است که این بازی از سیستم کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند و بازیکنان دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان می‌توانند با یکدیگر آن را تجربه کنند.

علاقه‌مندان با پرداخت هزینه ماهیانه برای سرویس Xbox Game Pass می‌توانند بازی‌های آن را تجربه کنند. برای اطلاع از بهترین بازی‌های این سرویس می‌توانید به مقاله‌ای در زومجی مراجعه کنید. برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Halo Wars 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده