// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Dante’s Inferno و R.U.S.E به Backward Compatibility اضافه شد

کمپانی Microsoft اعلام کرد که بازی Dante’s Inferno و بازی R.U.S.E از طریق سیستم Backward Compatibility برای Xbox One منتشر شد.

دو بازی دیگر توانستند خودشان را از کنسول ایکس باکس 360 به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان برسانند. اکنون بازی ماورا الطبیعی و اکشن Dante’s Inferno و بازی استراتژی رقابتی R.U.S.E از طریق سیستم Backward Compatibility به دست بازیکنان Xbox One رسیده است. باید بدانید که بازی دانته اینفرنو به تازگی به فهرست آثار EA Access نیز اضافه شده است.

بازی Dante’s Inferno، ساخته شده در استودیو EA، در حالی که برخی از المان‌های God of War را در خود جای داده است در آن سو قصد دارد یک تجربه ترسناک و همچنین اکشن را به کاربران القا کند. این بازی در واقع بر پایه یکی از آثار هنری دانته آلیگیری یعنی کمدی الهی (The Divine Comedy) توسعه یافته است. R.U.S.E یک بازی استراتژی همزمان و رقابتی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسعه یافته است و روی نیرو‌های نازی در دوران جنگ جهانی دوم تمرکز دارد. باید بدانید که این بازی در استودیو Eugen Systems توسعه یافته و به دست کمپانی Ubisoft نیز منتشر شده است.

هر دو بازی یاد شده در وب‌سایت متاکریتیک توانستند نمرات قابل قبولی را به خود اختصاص دهند؛ طوری که شاهد نمره ۷۵ برای برای Dante’s Inferno و امتیاز ۷۶ برای R.U.S.E هستیم. همانند بازی‌های پیشین، اگر هر یک از بازی‌ها را پیش‌تر روی ایکس‌باکس 360 در اختیار داشته باشید هم اکنون نام آنها را می‌توانید در Library مشاهده کنید و آنها را دانلود کنید. اگر هم نسخه فیزیکی را در دست دارید می‌توانید تنها با وارد کردن دیسک به تجربه بازی بپردازید.

رفته رفته فهرست بازی‌های «سیستم پشتیبانی از آثار نسل گذشته ایکس‌باکس وان» گسترش پیدا می‌کند. چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که کاربران این سرویس بیش از یک میلیارد ساعت به تجربه بازی‌های بکوارد پرداخته‌اند و این به عنوان یک رکورد برای این کمپانی ثبت شده است. برای مطلع شدن از فهرست کامل بازی‌های Backward Comaptibility می‌توانید به صفحه این سرویس در وب‌سایت ایکس باکس مراجعه کنید.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده