// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

ماد جدید بازی Fallout 4 با نام Northern Springs منتشر شد

جدیدترین ماد بازی Fallout 4 با نام Northern Springs منتشر شد و بازیکنان می‌توانند در این ماد، دنیای برفی و یخ‌زده جهان Fallout را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

همنطور که می‌دانید، بیش از دو سال از زمان عرضه بازی Fallout 4 گذشته است. با این حال، بازی اصلی برای بسیاری از طرفداران این مجموعه کافی نبوده است و آن‌ها همیشه سعی کرده‌اند تا با کمک سیستم مادینگ این بازی، دنیای آخرالزمانی خود را به‌وجود آورند. در همین راستا، اخیرا یکی از کاربران این بازی، مادی به‌نام Northern Springs را طراحی کرده است که یک سرزمین برفی را به بازی اضافه می‌کند.

این ماد رایگان، توسط Jshrapnelc توسعه داده شده است و شما می‌توانید آن را در سایت NexusMods دانلود کنید. این سازنده، ادعا می‌کند که این ماد سرزمینی بزرگ‌تر از دنیای Far Harbor و بسته الحاقی Nuka Wolrd را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همانند بسیاری از بسته‌های الحاقی بازی Fallout، این ماد هم به‌نظر می‌رسد با یک ماموریت در سرزمین Commonwealth آغاز می‌شود که در آن، بازیکن را در میان یک Wasteland سرد و برفی قرار می‌دهد.

بر اساس ادعای سازنده این ماد، Northern Springs مکان‌های جدید بسیاری را به بازی اصلی اضافه می‌کند. همچنین او ادعا کرده است که در این ماد، بیش از پنجاه نشانگر جدید برای کشف شدن اضافه شده است. در ادامه توضیحات آن آمده است که این ماد، سلاح‌ها و زره‌های جدید، چهار همراه جدید و چندین ماموریت منحصربه‌فرد را بر اساس جهان اصلی بازی اضافه می‌کند.

Fallout 4

شخصیت Vault-Tec را در ابتدای بازی Fallout 4 به یاد دارید؟ او بیش از ۲۰۰ سال عمر دارد و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در این ماد برای انتقام گرفتن بازگشته است. ضمنا اگر می‌خواهید در بازی پول بیشتر به دست آورید، چهار شغل Book Collector ،Deathclaw Hunter ،Cage Fighter و Bounty Hunter در این ماد قرار داده شده است و به شما کمک می‌کند تا درآمدتان را افزایش دهید. حال اگر میزان Rads شما از عدد ۱۰ هم کمتر باشد، می‌توانید این شغل‌ها را اختیار کنید.

به‌نظر می‌رسد در این ماد، سفر به منطقه North کار اصلا ساده‌ای نخواهد بود. سازنده ماد توصیه کرده است که تنها بازیکنانی که حداقل به لول ۴۰ رسیده‌اند وارد چالش‌های آن شوند و هشدار داده است که در سرزمین Northern Springs تعداد زیادی غول و Mirelurkهای بزرگ یخ‌زده وجود دارند. ظاهرا گشت و گذار در سرزمین زمستانی پیش رو آنقدر هم آسان نخواهد بود!

Fallout 4

این هیولای قدرتمند که Blaze نام دارد، با اتمام یکی از ماموریت‌ها، به همراهی شما می‌آید

براساس گفته‌های Jshrapnelcm، ساخت این ماد به اندازه دو سال زمان برده است که با توجه به محتوای بسیار زیاد آن، منطقی به‌نظر می‌رسد. جالب است بدانید که سازنده ماد از صداگذاری‌های جدید برای شخصیت‌های خود استفاده کرده است و همچنین او ساندترک رسمی Northern Springs را هم منتشر کرده است که در این سایت می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

با توجه به رایگان بودن این ماد، به‌نظر می‌رسد حتی با آنکه هم‌اکنون در مرحله بتا قرار دارد، تجربه آن خالی از لطف نیست. شاید هنوز چندین باگ در این ماد وجود داشته باشد، اما با توجه به بازخورد خوب کابران سایت NexusMods، به نظر می‌رسد که تجربه آن لذت‌بخش است. در بلاگ Northern Springs، سازنده این ماد، Jshrapnelcm قول داده است که در آینده بروزرسانی‌هایی را برای این ماد منتشر خواهد کرد که به بازی، ماموریت‌های جدید، یک شخصیت اصلی کاملا صداگذاری شده جدید و یک جهان بزرگ‌تر اضافه خواهد کرد.

در ادامه شما کاربران زومجی می‌توانید ویدیوی گیم پلی این ماد را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات

یسشیشسیش


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده