// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بتسدا مراحل توسعه بازی Starfield را از اواخر سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است

تاد هاوارد در جریان مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که پروسه توسعه بازی Starfield، در ماه نوامبر ۲۰۱۵ آغاز شده است.

در پایان کنفرانس خبری کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2018 بود که بازی Starfield معرفی شد. البته معرفی این بازی آن چنان دور از ذهن نبود زیرا قبل از این مراسم در جریان شایعات و اخبار مختلف، سرنخ‌هایی وجود داشت که Starfield در نمایشگاه امسال معرفی خواهد شد. حال نکته جالب این معرفی، صحبت‌های تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4 بود که اعلام کرد Starfield برای نسل بعدی در نظر گرفته شده است.

در این میان یک سوال برای کاربران و مخاطبان به وجود آمده است: آیا پروسه ساخت بازی Starfield به تازگی شروع شده است؟ اخیرا تاد هاوارد با سایت GamesBeat مصاحبه‌ای انجام داده که در جریان این مصاحبه در مورد بازی Starfield صحبت می‌کند. تاد هاوارد در گفت‌وگوی خود اعلام کرد که Starfield از اواخر سال ۲۰۱۵ وارد مراحل توسعه شده است. همچنین ایده اولیه این بازی، از سال ۲۰۰۴ در کمپانی بتسدا وجود داشت. او در پاسخ به این سوال که ساخت بازی Starfield از چه زمانی کلید خورده است گفت:

پس از پایان بازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۵. اما در سال ۲۰۰۴ بود که یک لیست از کارهایی را که در آینده قصد انجام‌شان را داشتیم تهیه کردیم. همیشه ایده یک بازی علمی تخیلی در ذهن من وجود داشت. از طرفی زمانی که لایسنس Fallout را به دست آوردیم،‌ این بازی اولویت اول‌مان بود و سبک علمی تخیلی در اولیت دوم قرار داشت. اگر فال‌اوت را به دست نمی‌آوردیم، بازی آخرالزمانی مخصوص به خودمان را خلق می‌کردیم.

ما با گذر زمان در مورد ساخت یک بازی‌ در سبک علمی تخیلی و اینکه چه مواردی را روی بازی اعمال خواهیم کرد صحبت کردیم. همچنین پنج سال پیش بود که علامت تجاری Starfield را ثبت کردیم. در انتها پس از پایان مراحل ساخت بازی Fallout 4، در ماه نوامبر ۲۰۱۵ مراحل توسعه بازی Starfield آغاز شد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تاد هاوارد چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده