نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

tinyBuild Games چهار بازی جدید را در PAX West معرفی خواهد کرد

tinyBuild Games در توییتی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در کنفرانس خبری PAX West چهار بازی جدیدش را معرفی کند.

ناشر مستقل، tinyBuild Games، در سال جاری میلادی به طرز چشم‌گیری حضورش در کنفرانس‌های آنلاین را پر رنگ‌تر کرده؛ این شرکت دو رویداد با عنوان HelloSwitch# برگزار کرده و حتی در کنفرانس خبری بسیار کوچکی در E3 بازی Secret Neighbor را معرفی کرده است. حال بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، این شرکت با انتشار توییتی خبر از برگزاری کنفرانس خبری دیگری در مراسم PAX West امسال داده است.

این کنفرانس خبری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و بر اساس اخبار منتشر شده، به تمامی حاضرین کارت‌های قرعه کشی داده می‌شود. برندگان این قرعه کشی جایزه‌ای نفیس خواهند برد. با این حال مهم‌ترین مطلب عنوان شده در این توییت، همان معرفی چهار بازی جدید توسط tinyBuild Games در این رویداد است. متن توییت را می‌توانید در پایین مطالعه کنید:

tinyBuild Games

ما در مراسم PAX West 2018 میزبان یک کنفرانس خبری خواهیم بود و به همه‌ی حاضران کارت‌های قرعه کشی نه چندان ارزشمندی خواهیم داد. به برندگان [این قرعه کشی] جایزه‌های نفیسی داده خواهد شد. ما همچنین قرار است که از چهار بازی جدید پرده برداری کنیم. گوش به زنگ باشید.

۱۶ جولای ۲۰۱۸ - ۲:۴۱ بامداد

این ناشر در حال حاضر تعداد زیادی بازی مستقل کوچک و بزرگ در دست تهیه دارد و به نظر می‌رسد که در این کنفرانس قرار است بازی‌های جدیدی به این لیست اضافه شود. هنوز مشخص نیست که قرار است در این کنفرانس خبری صرفا به این چهار بازی پرداخته شود یا ممکن است بازی‌های دیگر معرفی شده‌ی این شرکت مثل Rapture Rejects نیز در آن حضور داشته باشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده