نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

بازی نقش آفرینی رایگان BRIG 12 برای کامپیوتر معرفی شد

استودیو مستقل تریگا اینترتینمنت با انتشار تریلر جدیدی اولین بازی خود را که BRIG 12 نام دارد، معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مستقل و رو به رشد تریگا اینترتینمنت (Traega Entertainment) واقع در نشویل امریکا، اولین بازی خود با نام BRIG 12 را معرفی کرده است. این بازی اثری رایگان (Free to Play)، نقش آفرینی و علمی تخیلی است که مکانیک‌های بازی‌های کارتی و استراتژی نوبتی را در هم می‌آمیزد و در ماه آگوست سال جاری (مرداد-شهریور) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

بازیکنان در بازی BRIG 12 در نقش شکارچیان جایزه‌بگیر بدنامی قرار می‌گیرند که در ازای پول، قراردادهای دستگیری خلافکارها و بازگرداندن آن‌ها را قبول می‌کنند. البته برای انجام این کار باید به تکرار ماموریت‌ها، مبارزه با باس‌ها، جمع‌آوری منابع و ارتقای کاراکترها اقدام کرد.

این بازی در بخش مبارزات، مکانیک‌های بازی‌های مبتنی بر نوبت و عناصر بازی‌های کارتی را ترکیب کرده است و امکان استفاده از انواع مختلف حملات را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند از میان انجام ماموریت‌های سریع با پاداش اندک و انجام چندین ماموریت متوالی که پاداش‌های اضافی در اختیار می‌گذارد، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

بازی BRIG 12 قرار است شامل بخش جامع خلق کاراکترها، بخش تشکیل تیم و البته چندین کلاس مختلف باشد. توسعه‌دهندگان همچنین از این بازی به عنوان «یک بازی رایگان حقیقی» یاد می‌کنند که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای آن صرفا برای تهیه سریع‌تر آیتم‌ها که عمدتا لوازم تزئینی هستند، در بازی قرار گرفته است. دکس هاک، موسس استودیو تریگا اینترتینمنت نیز درباره رونمایی از اولین بازی این استودیو گفته است:

به عنوان یک استودیو تازه تاسیس، از معرفی اولین بازی خود که BRIG 12 نام دارد، هیجان‌زده هستیم. این اولین بازی استودیو تریگا اینترتینمنت از بازی‌های بسیاری است که انتظار داریم در آینده عرضه کنیم. ما در طول دو سال گذشته با سرعت بسیار زیادی اعضای تیم را دور هم جمع کردیم و واقعا افتخار می‌کنم که برای ساخت این بازی کنار هم هستیم. بازی BRIG 12 دربردارنده مفهوم و قاعده‌ای است که ما در تمام بازی‌هایمان آن را دنبال می‌کنیم؛ به عبارت دیگر ما می‌خواهیم به بازیکنان اجازه دهیم آن‌گونه که می‌خواهند به تجربه بازی بپردازند. فکر می‌کنم ترکیب منحصربه‌فردی از برخی ژانرهایی که دوستشان داریم، ایجاد کرده‌ایم و برای عرضه بازی بسیار هیجان‌زده‌ایم؛ چرا که انتشار این بازی اولین قدم برای عرضه بازی‌های آتی استودیو است.

بازی BRIG 12 در ماه آگوست سال جاری به صورت رایگان برای کاربران PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اولین تصاویر و تریلر بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده