// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی Beast of Winter بازی Pillars of Eternity 2 مشخص شد

استودیو Obsidian و کمپانی Versus Evil تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Pillars of Eternity 2 یعنی Beast of Winter را مشخص کردند.

اواخر اردیبهشت ماه گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو آبسیدین (Obsidian) قصد دارد که سه بسته الحاقی بزرگ برای بازی Pillars of Eternity 2 منتشر کند. حال سازندگان تاریخ انتشار اولین محتوای دانلودی این بازی را که با نام Beast of Winter شناخته می‌شود، مشخص کردند.

همانطور که سازندگان پیش‌تر اشاره داشته‌اند، بسته الحاقی جدید محیط‌های جدیدی را در قالب جزیره‌های دورافتاده به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با محتوای Beast of Winter می‌توانند از طریق سواحل جنوبی به جزیره Deadfire Archipelago‌ راه پیدا کنند؛ جزیره‌ای که فرقه Doomsday در آن متولد شده است. استودیو آبسیدین در مورد جدیدترین بسته الحاقی این بازی نوشت:

از Watcher به عنوان پیشگام نابودی تمامی چیز‌ها یاد می‌شود و عبادت‌کنندگان خدایان سرما یعنی گروه Rymrgand به تازگی واچر را احضار کرده‌اند تا سرنوشت آنها را رقم بزند.

سازندگان اعلام کردند که بسته الحاقی Beast of Winter بازی Pillars of Eternity 2 در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. گفتنی است که تاریخ یاد شده همچنین مصادف می‌شود با آپدیت بزرگ این بازی یعنی نسخه 2.0 آن که در آن شاهد راه‌یابی محتوای داستانی جدید Deck of Many Things خواهیم بود. باید بدانید که آپدیت و محتوای داستانی یاد شده به طور رایگان قابل دانلود خواهد بود.

آپدیت 2.0 بازی Pillars of Eternity 2 شامل بهبودهایی هم می‌شود که برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده است. چالش‌هایی جدیدی در بازی تعبیه می‌شود که به گفته سازندگان قرار است «مهارت‌های بازیکنان را به طور جالبی به آزمایش قرار دهد.» در‌ آن سو Deck of Many Things کشتی‌های تجاری را به بازی اضافه می‌کند.

پس از انتشار اولین DLC بازی پیلارز آف اترنتی 2، سپتامبر (شهریور یا مهر ماه) سال جاری شاهد راه‌یابی دومین بسته دانلودی با نام Seeker, Slayer, Survivor خواهیم بود. سومین محتوای این بازی نیز با نام The Forgotten Sanctum برای انتشار در نوامبر (آبان یا آذر ماه) سال جاری برنامه‌ریزی شده است. تمامی محتوای یاد شده هم‌اکنون با سیزن پس این بازی که ۲۴.۹۹ دلار یا ۱۸.۷۴ یورو قیمت‌گذاری شده است، در دسترس است. همچنین اگر تمایل خریداری کردن Season Pass را ندارید می‌توانید محتویات یاد شده را به طور جداگانه نیز پس از انتشار خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه بسته الحاقی Beast of Winter بازی Pillars of Eternity 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Pillars of Eternity 2 یک بازی نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک (بالا به پایین)‌ است که در ماه مه سال جاری میلادی برای پی سی، مک و لینوکس منتشر شد و تا انتهای سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ پورت می‌شود. بازی مذکور که به دست کمپانی ورسوز ایول (Versus Evil) منتشر شده است توانست امتیازهای قابل قبولی را از منتقدان به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از خلاصه نقد‌ و نمرات آن می‌توانید نگاهی به بررسی این بازی از وب‌سایت‌های معتبر دنیا بیندازید.

نظرات  خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده