نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

پست‌های نیتن فیلیون در اینستاگرام ظاهرا به مجموعه Uncharted اشاره دارند

نیتن فیلیون پست‌های جدیدی را در اینستاگرام ارسال کرد که ظاهرا به چیزی مربوط به مجموعه آنچارتد اشاره می‌کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نیتن فیلیون پست‌های جدیدی را در اینستاگرام منتشر کرده است که ظاهرا به چیزی مربوط به مجموعه Uncharted استودیو ناتی داگ اشاره می‌کنند. در بخش توضیحات یکی از پست‌های این بازیگر و صداپیشه محبوب، تاریخ بیست‌وپنجم تیرماه (۱۶ جولای) به چشم می‌خورد که احتمالا تاریخ رونمایی از اثری مرتبط با آنچارتد خواهد بود.

در اولین پست نیتن فیلیون، تصویر اوبری دریک گراهام، خواننده و بازیگر کانادایی در کنار شعار سِر فرانسیس دریک یعنی Sic Parvis Magna که به معنای «بزرگی از چیزهای کوچک آغاز می‌شود» دیده می‌شود که در مجموعه Uncharted شاهد آن بودیم. پست دوم اطلاعات زیادی را در اختیار نمی‌گذارد، اما نقشه‌ها و مواردی که در تصویر وجود دارند، قطعا حس کنجکاوی هر کسی را برمی‌انگیزند.

Nathan Fillion Tease Uncharted

بسیاری کنجکاو هستند که بدانند آیا این موارد به فیلم Uncharted ارتباطی دارند یا خیر، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی‌توان به طور دقیق در این‌باره نظر داد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این موارد هیچ ارتباطی با مجموعه آنچارتد نداشته باشند و تنها به خود Sir Francis Drake مربوط شوند، اما در حال حاضر تنها می‌توانیم منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی در تاریخ ذکر شده خواهد افتاد.

در حال حاضر بازی Uncharted 4: A Thief’s End و بازی Uncharted: The Lost Legacy برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس است. بازی Uncharted 4: A Thief’s End در بررسی زومجی نمره ۱۰ را به دست آورد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

آنچارتد ۴ ارزش این همه صبر را داشت. سرانجامِ یک دزد؛ هیجان‌انگیز، شخصی،‌ داستان‌محور،‌ سینمایی و بدون هیچ‌شکی؛ یکی از ماندگارترین بازی‌های نسل هشتم خواهد بود؛ بازی‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها روی دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد و باعث پیشرفت بازی‌های اکشن-ماجرایی سوم شخص شود. آنچارتد ۴ نشان می‌دهد چطور می‌توان بازی‌ای ساخت که روایت و داستان‌سرایی بی‌نقصی داشته باشد. در عین آرام بودن، پرآشوب باشد و البته، چقدر می‌توان خانواده را دوست داشت و برای آن‌ها هر کاری کرد.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Uncharted: The Lost Legacy را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده