نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

تریلر داستانی بازی Dark Devotion منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Dark Devotion منتشر شده است که طی آن، جزییات تازه‌ای از حال و هوای داستانی این بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

استودیو‌های Hibernian Workshop و The Arcade Crew تریلر داستانی جدیدی از بازی اکشن‌ دو‌بعدی Dark Devotion را روی اینترنت منتشر کرده‌اند؛ تریلری که طی آن، بازیکنان با دنیایی بی‌رحم، ناامید‌کننده و خفقان‌آور آشنا می‌شوند؛ سرزمینی که در آن ایمان انسان‌ها تنها با قربانی‌ شدن و زجر کشیدن به ورطه‌ی آزمایش گذاشته می‌شود. با وجود اینکه در طول این تریلر هیچ‌ بخشی از گیم‌پلی بازی Dark Devotion به نمایش گذاشته نمی‌شود، اما بازیکنان با تماشای آن به‌خوبی با فضای کلی داستان و فرقه‌های درون آن آشنا می‌شوند؛ گروه‌هایی مذهبی که برای حفظ وفاداری مردم نسبت به اعتقادات خود، از هیچ روش بی‌رحمانه‌ای دریغ نمی‌کنند. در نهایت، تریلر با نشان دادن درب ورودی معبدی مقدس، که داستان بازی اصلی در آن جریان خواهد داشت، به پایان می‌رسد. همچنین در راستای توضیحات مربوط به بخش داستانی بازی، سازندگان تاکید کرده‌اند که دیگر افراد درون این معبد مقدس، در هرچه آشنا‌تر شدن بازیکنان با دنیای بازی و وقایع پشت‌پرده‌ی آن نقشی کلیدی را ایفا خواهند کرد.

Dark Devotion

یکی از نویسندگان وب‌سایت معتبر Dualshockers با نام توماس فرانزیسی (Tomas Franzese)، پیش از این و طی رویداد MIX Event در مراسم E3، فرصت تجربه‌ی این بازی را به‌دست آورده و تجربیات خود را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته بود. از نظر توماس، Dark Devotion با وجود ارائه‌ی اتمسفری سنگین، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. فی‌الواقع با توجه به توضیحات ارائه شده از جانب این نویسنده، گیم پلی این بازی مخلوطی از حال و هوای تاریک و زیبای بازی‌هایی همچون Dark Souls و Castlevania، و ترکیب آن با تم مذهبی، سلاح‌های خاص و المان‌هایی همچون سیستم موهبت و نفرین (Blessing and Curse system) است.

در ادامه شما عزیزان را به تماشای تریلر داستانی منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشت در حال ساخت است؛ گرچه‌ هنوز استودیوی سازنده به طور دقیق کنسول‌های مقصد این بازی را اعلام نکرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده