نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

ویدیو جدید Twin Mirror اطلاعات بیشتری را از بازی در اختیار می‌گذارد

کمپانی باندای نامکو اولین ویدیو بلاگ ساخت بازی Twin Mirror را منتشر کرد که در آن اسکار گیلبرت اطلاعات بیشتری را از ویژگی‌های بازی به اشتراک می‌گذارد.

بازی Twin Mirror یکی از بازی‌های آتی استودیو دونت ناد اینترتینمنت به حساب می‌آید که با فاصله کوتاهی از آغاز نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان و کمپانی باندای نامکو اولین «ویدیو بلاگ» ساخت بازی را منتشر ساخته‌اند که اطلاعات بیشتری را از این اثر در اختیار می‌گذارد. در این ویدیو اسکار گیلبرت، مدیرعامل استودیو Dontnod پیرامون دورنمای بازی Twin Mirror صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

بازی Twin Mirror داستان کاراکتری با نام سَم را روایت می‌کند که برای خاکسپاری یک دوست به زادگاهش بازمی‌گردد و پس از بازگشت گرفتار حوادث عجیب و دیوانه‌کننده‌ای می‌شود. با توجه به ویدیو، ایده اولیه این بازی تیره و تاریک مربوط به چند سال پیش است و استودیو دونت‌ناد از آن زمان تاکنون روی آن کار کرده است.

بازی Twin Mirror آینه‌ای است که شخصیت بازیکن را نشان می‌دهد

بازی Twin Mirror عمدتا یک بازی روایت محور است که داستان آن بر اساس انتخاب دیالوگ‌ها و نحوه تعامل با محیط تغییر می‌کند. این بازی به مانند یک کتاب است که بازیکنان در آن نقش قهرمان را ایفا می‌کنند و می‌توانند داستان مورد نظر خود را به وجود آورند و با پایان‌های مختلفی مواجه شوند. گیلبرت همچنین گفت که «بازی Twin Mirror آینه‌ای است که شخصیت بازیکن را نشان می‌دهد». با اینکه او اطلاعات زیادی را از گیم‌پلی بازی به اشتراک نگذاشت، اما به این موضوع اشاره کرد که داستان بازی به گیم‌پلی و اعمال بازیکنان گره خورده است و تحقیق و کاوش بخش مهمی از گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازی بازیکنان می‌توانند به شیوه‌های هیجان‌انگیز پرده از حقایق پنهان بازی بردارند و داستان زیبای بازی را دنبال کنند.

بازی Twin Mirror قرار است تا در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شود و تا به حال تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده است. سال ۲۰۱۸ را می‌توان سال شلوغی برای استودیو دونت‌ناد دانست؛ چرا که این استودیو در حال حاضر دو بازی Vampyr و The Awesome Adventures of Captain Spirit را در دسترس بازیکنان قرار داده است و در تاریخ پنجم مهرماه (۲۷ سپتامبر) اپیزود اول بازی Life is Strange 2 را منتشر خواهد کرد. شما می‌توانید ویدیو جدید بازی Twin Mirror را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده