// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی God Eater 3 منتشر شد

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی God Eater 3 که در حال حاضر در کمپانی Bandai Namco در حال توسعه است، منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در کنار تصاویری جدید، اطلاعاتی نیز از پروژه نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) خود یعنی بازی God Eater 3 منتشر کرد.

سازندگان در نشست خبری از کاراکتر جدیدی به نام Zeke Pennywort رونمایی کردند. وی که از بدو تولد زندگی بسیار دشواری را گذرانده، همیشه تمایل داشته است که به دیگران کمک کند و همیشه وفاداری خود را به دوستانش ثابت کرده است. در آن سو آراگامی (نام دشمنان این بازی) جدیدی با نام Barbarius در کنار دیگر آراگامی‌ها از نسخه‌های پیشین در این بازی حضور پیدا می‌کند. بارباریوس با داشتن زره‌ نقره‌ای و نیزه بزرگش به دنیای این بازی پا می‌گذارد. دشمن یاد شده می‌تواند با استفاده از نیزه خود که نقش دریل نیز دارد به کاراکتر شما از نقطه کور آسیب وارد کند و توده‌ای از یخ را زیر پاهایتان به وجود بیاورد.

همچنین سازندگان اطلاعاتی از ویژگی‌های این بازی یعنی Burst Plugin و Installing Skills با کاربران به اشتراک گذاشتند. ویژگی Burst Plugin به بازیکنان اجازه می‌دهد که قابلیت Burst سلاح God Arc را شخصی‌سازی کنند. بازیکنان به واسطه این ویژگی می‌توانند سلاح‌ها و زره خود را تقویت کنند. البته این موضوع روی هر یک از کاراکتر‌ها یا God Arcها متفاوت است و تاثیرات مختلفی را روی توانایی‌های کاراکترها اعمال می‌کند.

در آن سو Instant Skills در واقع عملکرد اساسی God Arc را با استفاده از Abandoned God Arc گسترش می‌دهد. این آیتم که با تمام کردن ماموریت‌ها به دست می‌آید به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت برش و سرعت خود را افزایش دهند.

در انتهای مطلب می‌توانید به تصاویر جدید بازی God Eater 3 نگاهی بیندازید یا اینکه در مطلبی مرتبط تریلر معرفی آن را تماشا کنید. بازی گاد ایتر 3 در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی در غرب و ژاپن عرضه می‌شود و در دسترس بازیکنان پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد.

God Eater 3

نظرات خود را در مورد این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده