// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

THQ Nordic استودیوی آلمانی HandyGames را خرید

شرکت اتریشی THQ Nordic، استودیوی بازی‌سازی آلمانی HandyGames را تصاحب کرد. این استودیو در ساخت بازی‌های موبایل تخصص دارد.

شرکت THQ Nordic به تازگی استودیوی بازی‌سازی آلمانی HandyGames را به ازای مبلغ نامعلومی خریداری کرد. این استودیو خود منتشر کننده‌ی بازی‌های موبایل است و فعالیت تخصصی آن‌ها هم در همین زمینه است. THQ Nordic قصد دارد تا این استودیو را به عنوان یک شرکت توزیع‌کننده‌ی بین‌المللی بازی برای توسعه‌دهندگان کوچک به کار گیرد.

به نظر می‌رسد که THQ Nordic کل سهام استودیوی هندی گیمز را خریداری کرده و این استودیو را به طور کامل تحت اختیار خود درآورده است. از طرفی دیگر، THQ Nordic صاحب تمام اموال این استودیو به شمار می‌رود. اموال این استودیو شامل بازی‌هایی مانند Townsmen و Clouds & Sheep می‌شود.

در طی یک کنفرانس خبری، THQ Nordic اعلام کرد که قصد ندارد تا مکان، کارکنان یا مدیریت استودیوی HandyGames را تغییر دهد و HandyGames زیر نظر این شرکت فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

این اقدام THQ Nordic در حالی صورت گرفته که تنها کم‌تر از یک ماه پیش، بودجه‌ی ۱۶۸ میلیون دلاری را برای خریدهای آینده‌ی خود جمع‌آوری کرده بوده. اما قبل از جمع‌آوری این مبلغ هم، چند سالی می‌شود که این شرکت به دنبال تصاحب استودیوهای دیگر است که البته در این راه موفق بوده است.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده